۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۱۰۰۰ نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
کد خبر: ۲۷۳۵۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در ایام نوروز؛

۱۰۰۰ نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: ۸۰۰ نفر از زائرین در قالب کاروان و ۲۰۰ نفر هم زائرین خود جوش و خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر عج خرمشهر به کاروان می‌پیوندند.

۱۰۰۰ نفر از مردم قزوین به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با تبریک سال نو و با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بعنوان چراغ هدایت و یک راهنما برای همه مسوولین و آحاد مردم است و باید تمام تلاش خود را جهت تحقق سعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی انجام دهیم.

وی افزود: در ایام نوروز (۵ فروردین ۹۷) ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر با همکاری ادارات و بخش‌های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

صادق پور عنوان کرد: ۸۰۰ نفر از زائرین در قالب کاروان و ۲۰۰ نفر هم زائرین خود جوش و خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر عج خرمشهر به کاروان می‌پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز است، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت و تلاش شده است که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

صادق پور یکی از اهداف این اعزام‌ها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: شهدا الگویی مناسب برای جوانان و نوجوانان هستند تا با پیروی از سیره شهدا در مسیر اسلام و انقلاب قدم بگذارند.

وی بیان کرد: کمترین حق این شهدا، قدردانی ما از آنان است و آن که آرمان‌های آنان را زنده نگاه داریم و اهداف و مسیر آن‌ها را دنبال کرده و تداوم بخشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان