۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال۹۷ کلید می‌خورد
کد خبر: ۲۷۳۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:

فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال۹۷ کلید می‌خورد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: عملیات اجرایی فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

فاز نخست مسکن اقشار کم درآمد اوایل سال۹۷ کلید می‌خورد
محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  درباره احداث مسکن اقشار کم‌درآمد اظهار کرد: 650 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در استان قزوین احداث می‌شود که فاز نخست آن به تعداد 250 واحد اوایل سال آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: این واحد‌ها در بلوک‌های پنج واحدی و هر بلوک در زمینی به وسعت 320 مترمربع احداث می‌شود که همه نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد از این واحدها سهمیه دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: 150 واحد از فاز نخست این طرح در شهر اقبالیه و 100 واحد در قزوین پیش‌بینی شده است که شاید به دلیل تقاضای زیاد در شهر اقباله کل 250 واحد در این شهر احداث شود.

همتیان خاطرنشان کرد: برای احداث این واحدها از دومنبع تسهیلات پرداخت می‌شود که مبلغ 40 میلیون تومان توسط بانک مسکن با سود متعارف 18 درصد و 20 میلیون تومان توسط بانک رسالت با سود 2 درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن بیان اینکه افراد عادی کم درآمد هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند گفت: تا کنون 150 خانوار در این طرح ثبت نام کرده‌اند که مراحل بررسی و تحقیقات صحت کم درآمد بودن آنها انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: زمین‌های مربوط به این طرح در هر یک از شهرها از جمله قزوین جانمایی شده و از آغاز عملیات اجرایی آن تا تحویل سه سال طول می‌کشد.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان