۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۶ توزیع کننده دستگیر شدند
کد خبر: ۲۷۲۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۶ توزیع کننده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه و بازدید از ۱۱۲ واحد صنفی و دستگیری ۶ نفر از عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه در قزوین خبر داد.

۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ۶ توزیع کننده دستگیر شدند
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تجربه‌ي تلخ حوادث سال‌هاي گذشته در مراسم چهارشنبه‌ي آخر سال، همواره موجب دغدغه و نگراني خانواده‌ها و پلیس در آستانه‌ي ايام نوروز است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش زا و خطر آفرین، ابراز کرد: برخورد قاطعانه با افراد معدودي كه با رفتارهاي غيرقانوني، ناهنجار و پرخطر، ايجاد راهبندان، سد معبر، ايجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنيت عمومي شهرها را مختل مي‌كنند، مطالبه‌ي به حق آحاد مردم از متوليان اصلي برقراري نظم و امنيت است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با همکاری پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات استان به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال برگزار شد، عنوان کرد: در اجرای این طرح تعداد 112 واحد صنفی با هماهنگی مراجع قضائی مورد بازدید قرار گرفت که تعداد 457 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 6 نفر از عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه و آتش زا در استان، گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مردم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود.

محمودی با تاکید بر اینکه پليس هرگز شادي و تخليه‌ي هيجان را در نسل جوان جامعه نكوهش نمي‌كند، تصریح کرد: زماني كه پاي آزردن ديگران و تخريب اموال عمومي و بر هم زدن نظم و امنيت به ميان مي‌آيد، مسئله فرق مي‌كند و انتظار آحاد مردم نيز از پليس چيزي جز برخورد قاطعانه نيست؛ چرا كه پليس مجري قانون است و در قانون مجازات اسلامي نيز براي افراد مخل نظم و امنيت، مجازات در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان درخواست کرد: احترام به حقوق هموطنان را فراموش نکنند و رفتارهاي پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه اي شادي و هیجان کاذب،حادثه ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان