۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ورزش بادهای شدید و بارش‌های رگباری در قزوین
کد خبر: ۲۷۲۶۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان اعلام کرد:

ورزش بادهای شدید و بارش‌های رگباری در قزوین

کارشناس اداره هواشناسی استان گفت: وضعیت جوی در منطقه نسبتاً پایدار است، برای روز جمعه به دلیل گذر امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب در پاره ای مناطق افزایش ابر و بارش‌های رگباری پیش بینی می‌شود.

ورزش بادهای شدید و بارش‌های رگباری در قزوین
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرين نقشه‌هاي پیش یابی برای امروز همچنان ناپایداری‌هایی به صورت افزایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید خواهیم داشت.

وی افزود: فردا(پنج شنبه) وضعیت جوی در منطقه نسبتاً پایدار است، برای روز جمعه به دلیل گذر امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب در پاره ای مناطق افزایش ابر و بارش‌های رگباری پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قزوین اذعان کرد: پدیده غالب روز جمعه در سطح استان وزش بادهای شدید و در پاره ای مناطق گرد و خاک محلی است که در بخش‌های غربی و جنوبی استان از شدت و سرعت بیشتری برخوردار است.

وی ابراز کرد: روز شنبه نیز جوی نسبتاً پایدار همراه با کاهش دما را پیش رو داریم.

این مسئول بیان کرد: چهارشنبه 16 اسفندماه هوا نیمه ابری گاهی افزایش ابر، پاره ای مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید و پنجشنبه 17 اسفند هوا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: جمعه 18 اسفند شرایط جوی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق خواهد بود و شنبه 19 اسفندماه هوا صاف تا کمی ابری است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان