۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین پلمپ شد
کد خبر: ۲۷۲۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

به همت اداره نظارت بر درمان علوم پزشکی؛

دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین پلمپ شد

فردی بدون صلاحیت حرفه‏ ای و تحصیلات دانشگاهی، پس از افتتاح مطب غیرمجاز، اقدام به انجام امور دندانپزشکی، همچون کشیدن، جِرمگیری و پُرکردن دندان برای مردم منطقه می‌کرد.

دندانپزشکی غیرمجاز در قزوین پلمپ شد
دکتر فرامرز قاسمی، دندانپزشک و کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز واقع در انتهای خیابان راه آهن قزوین، توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تعطیل و پلمپ شد و متصدیان این واحد درمانی غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در این مکان، فردی بدون صلاحیت حرفه ‏ای و تحصیلات دانشگاهی، پس از افتتاح مطب غیرمجاز، اقدام به انجام امور دندانپزشکی، همچون کشیدن، جِرمگیری و پُرکردن دندان برای مردم منطقه می‌کرد.

دکتر قاسمی تصریح کرد: شهروندان حتما به این نکته توجه داشته باشند که به منظور دریافت خدمات دندانپزشکی و سایر امور درمانی، الزاماً به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: نشانه مجاز بودن این است که دارای پروانه طبابت در منطقه مذکور باشد و این پرونده نیز در معرض دید عموم نصب شده باشد.

کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: در صورت هرگونه شک در خصوص مجاز بودن مراکز درمانی و یا شکایت از آنها، مردم می‌توانند موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کنند. به گفته دکتر قاسمی، شماره‌های 33681160 و 33678983 پاسخگوی هر گونه سوال و یا اعلام شکایت از مراکز درمانی استان قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان