۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دشمن ثابت کرد توطئه‌هایش اثری ندارد/ فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود
کد خبر: ۲۷۱۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دشمن ثابت کرد توطئه‌هایش اثری ندارد/ فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود

نماینده سابق قزوین در مجلس گفت: مردم نجیب ایران در فشار اقتصادی قرار دارند، مسئولین باید مشکلات و مسائل اقتصادی، بیکاری و تورم و گرانی را حل کنند و این فشار را باید از دوش مردم برداشته شود.

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به دشمن ثابت کرد توطئه‌هایش اثری ندارد/ فشار اقتصادی از دوش مردم برداشته شود
سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: انقلاب از ابتدا شروع خدایی داشت و کسانی که از آن حمایت کردند به دلیل رضای الهی بود و هرچیزی که خدایی باشد ماندگار می‌شود.

وی افزود: شعارهایی مانند استکبارستیزی هم عامل موثری در ماندگاری انقلاب بوده است؛ در واقع انقلاب در مبارزه با استکبار موفق بوده است، زمان امام خمینی(ره) استکبار را از ایران بیرون کردیم و در زمان مقام معظم رهبری از منطقه بیرون می‌کنیم.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مردم همیشه پشتیبان انقلاب هستند که این موضوع بزرگترین عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه پیشتیبانی مردم عامل ماندگاری انقلاب است، مطرح کرد: اگر ما در جایی هم لطمه دیده ایم یا مردم گلایه دارند، علتش همان است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که مردم مخالف انقلاب و نظام نیستند؛ بلکه مخالف فساد و بی عدالتی هستند. 

حسینی با اشاره به راهپیمایی گسترده مردم در روز گذشته عنوان کرد: حضور پرشور مردم قزوین و دیگر استان‌ها در 22 بهمن، واقعا دیدنی و باشکوه بود و سال‌‌های گذشته این چنین نبوده است.

نماینده سابق مجلس اذعان کرد: مردم با حضور خود به استکبار، منافقین و ضد انقلاب پیام دادند که بدانید شما هیچگاه در نابودی انقلاب موفق نخواهید شد و این انقلاب ماندنی است.

وی با اشاره به وظیفه مسئولین در قبال حضور و پشتیبانی همیشگی مردم گفت: مردم نجیب ایران در فشار اقتصادی قرار دارند، مسئولین باید مشکلات و مسائل اقتصادی، بیکاری و تورم و گرانی را حل کنند و این فشار را باید از دوش مردم برداشته شود.
انتهای پیام/ 3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان