۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تمام توطئه‌های دشمن طی ۴ دهه اخیر خنثی شده است/ با ارائه چشم‌انداز انقلاب روحیه نشاط و امیدواری را تقویت کنیم
کد خبر: ۲۷۱۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

تمام توطئه‌های دشمن طی ۴ دهه اخیر خنثی شده است/ با ارائه چشم‌انداز انقلاب روحیه نشاط و امیدواری را تقویت کنیم

امام جمعه قزوین در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: جهانیان باید ببینند که تمام حیله و نیرنگ دشمنان و مستکبران این نظام در طول این ۴دهه به اذن خداوند متعال خنثی شده است.

تمام توطئه‌های دشمن طی ۴ دهه اخیر خنثی شده است/ با ارائه چشم‌انداز انقلاب روحیه نشاط و امیدواری را تقویت کنیم
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر قزوین در خصوص ضرورت بزرگداشت انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدای متعال می‌فرمایند؛" اگر شکر نعمتی را بجای آورید آن نعمت را افزون خواهم کرد" و اگر بخواهیم ریشه‌های انقلاب اسلامی محکم‎تر از گذشته شود و در همه‎ی جهان نفوذ کند و نیز اگر بخواهیم ارزش‎های انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌ها راه پیدا کند باید این انقلاب را بزرگ بشماریم.

وی ادامه داد: هم اکنون وظیفه ما این است که شعائر الهی که نزد خداوند متعال بزرگ هستند و انقلاب اسلامی یکی از آنان است، را بزرگ نگه داشته و از آن پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پیام انقلاب اسلامی در آستانه 40سالگی خود به جهانیان؛ بیان کرد: جهانیان باید ببینند که تمام حیله و نیرنگ دشمنان و مستکبران علیه این نظام در طول 4دهه به اذن خداوند متعال خنثی شده است.

عابدینی افزود: انقلاب اسلامی توانسته است وارد سن بلوغ عقلانی و معنوی خود یعنی چهل سالگی شود و این نشان دهنده این امر است که خداوند حامی انقلابی است که پشتیبان تمام مستضعفان عالم است.

وی با اشاره به راهکارهای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: وظیفه ما این است که انقلاب را به درستی بشناسیم و نسل‌های جدید را با این نعمت بزرگ الهی آشنا کنیم و در جهت درست به حرکت درآوریم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما نباید تحت تاثیر حرف‎های اجنبی‎ها و تبلیغات‎های مسموم آنها قرار بگیریم و باید بصیرت، بینایی، آگاهی و وحدت داشته باشیم و برای حفظ انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت روحیه نشاط و امیدواری در جوانان ابراز کرد: با نشان دادن چشم انداز انقلاب اسلامی به نسل‎های جدید باید روحیه نشاط و امیدواری را در آنها تقویت کنیم و تقویت و شکوفایی تمامی این موارد می‌تواند باعث ثبات و پایداری انقلاب اسلامی شود.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان