۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۵ پروژه با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال افتتاح می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۳۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۰:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

۱۵ پروژه با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۱۵ پروژه در اداره کل راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۲۲۹ میلیارد ریال در استان خبر داد.

۱۵ پروژه با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال افتتاح می‌شود
مسعود حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تعداد ۹۷ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود که بیشتر آنها خود مالک بوده و در شهرهای محمدیه، آبیک و قزوین قرار دارند.

وی افزود: در حوزه ساخت و توسعه راهها ۱۳ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی (احداث باند دوم) محور بوئین زهرا – ساوه و همچنین ۷ کیلومتر از تعریض و بهسازی «احداث باند دوم» مسیر بوئین زهرا - دانسفهان - سه راهی رحیم آباد، جمعا با هزینه ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اذعان کرد: ۱۲ پروژه نیز در بخش راه روستایی در مناطق قزوین، تاکستان، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و طارم انجام شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: طول راه‌های روستایی احداث شده جهت بهره برداری ۵۱ کیلومتر است که با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و اختصاص قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان