۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف گره‌گشا است
کد خبر: ۲۷۱۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۵ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف گره‌گشا است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مسئولیت بسیج در جامعه بسیار سنگین است و حضور پرقدرت بسیج در اصلی‌ترین عرصه‌های اجتماع می‌تواند گره‌گشا باشد.

حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف گره‌گشا است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در چهارمین مجمع بسیج استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بسیج نقش موثری در عرصه‌های مختلف دارد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در نهاد مقدس بسیج می‌تواند برای حل مشکلات همه جوامع و جامعه اسلامی گره گشا باشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مجامع بسیج در استان افزود: این جلسات تشریفاتی نیست بلکه فرصتی است تا با توجه به نیازهای روز جامعه، طرح‌های علمی از سوی نخبگان ارائه و به دستگاه های مربوطه تحویل داده شود.

فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه آسیب‌ها‌ی اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مهاجرت برنامه ریزی نشده و بدون فراهم کردن زیرساخت ها یکی از علل ایجاد آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

باید مراقب نفوذ بیگانگان در بدنه نظام بود
این مسئول ابراز کرد: نهاد خانواده نیز پایه و اساس جامعه شرقی، اسلامی و شیعی است؛ لذا باید به موضوع طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی و نگرانی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از طرح‌های پیشگیری از طلاق اضافه کرد: در گذشته پدیده طلاق امر نادری در کشور بود اما امروزه این ناهنجاری به یک هنجار در جامعه تبدیل شده است.

شاهرخی تصریح کرد: مسئولیت بسیج در جامعه بسیار سنگین است و حضور پرقدرت این نهاد مقدس در اصلی‌ترین عرصه‌های اجتماع می‌تواند گره‌گشا باشد.

این مسئول ابراز کرد: تشکیل مجمع بسیج به منظور نیازسنجی در جامعه، شناسایی مشکلات و مطرح کردن آن‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای است که در اختیار بسیجیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نقش بسیج هدف‌گذاری، امید‌بخشی و کمک به دستگاه‌های کشور است، افزود: بسیج در زمینه توسعه مردم سالاری دینی، الگوبودن و الگوسازی برای احاد جامعه باید فعالیت کند.

وی در پایان با بیان اینکه باید مراقب نفوذ بیگانگان در بدنه نظام بود، اضافه کرد: نفوذ مسئله مهمی است که در صورت بروز، سرنوشت و پیامدهای خطرناکی برای ملت و کشور خواهد داشت.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان