۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مجری روانی ایرانیان را تهدید می‌کند،‌ مسوولان سکوت می‌کنند+ فیلم
کد خبر: ۲۷۰۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

وزارت خارجه دقیقا چه می کند؟

مجری روانی ایرانیان را تهدید می‌کند،‌ مسوولان سکوت می‌کنند+ فیلم

درحالی که مجری ضد انقلاب از داخل خاک آمریکا مردم ایران را به قتل و اقدامات تروریستی تهدید می‌کند، وزارت خارجه هیچ زحمتی برای مقابله حقوقی و دیپلماتیک با کشورهای غربی و آمریکا از خود نشان نمی‌دهد.

مجری روانی ایرانیان را تهدید می‌کند،‌ مسوولان سکوت می‌کنند+ فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در جریان اغتشاشات اخیر، نیروهای ضد انقلاب به تهدیدات تروریستی علیه ایرانیان اقدام کردند، در همین راستا یک مجری فراری که حالا از شبکه‌های ضدانقلاب درجه چندم سر درآورده است و در سلامت روانی وی تشکیک جدی وجود دارد، با تهدید نیروهای سپاه و بسیج، بخصوص خانواده‌های آنان بیان داشت که در اقدامات تروریستی به خانواده‌های سپاهیان نیز رحم نخواهیم کرد. این مجری فراری با راه انداختن یک کانال، جوانان را به حمله و آتش زدن مساجد، حسینیه‌ها و اماکن دولتی دعوت می‌کند.

میزان ترویج و تشویق به خشونت اپوزیسیون خارج نشین که در آمریکا حضور دارد و توسط کاخ سفید منابع و امکانات لازم برای ارسال چنین پیام‌های تروریستی و وحشت‌زایی در اختیار آنان قرار داده می‌شود، در اغتشاشات اخیر بسیار افزایش یافت و از طرف این فرد معلوم الحال، تشویق به کشتن و آتش زدن! خانواده بسیجیان و سپاهیان صورت گرفت تا روی داعش را هم سفید کرده باشد... اما در این راستا وزارت خارجه دولت دوازدهم چه اقدامی انجام داد؟



تنها تصور کنید اگر در داخل ایران چنین پیام‌های خشونت‌آمیزی برای تخریب ارتش آمریکا و زدن صدمه جانی به خانواده‌های نظامیان آنان تهیه و به این کشور مخابره می‌شد، چه عکس العملی را از سوی کاخ سفید و دستگاه دیپلماسی آمریکا مشاهده می‌کردیم؟ آیا آمریکایی‌ها در سازمان ملل از کشورمان شکایت و ایران را به نقض انواع و اقسام حقوق و موازین بین المللی متهم نمی‌کردند؟ این در شرایطی است که آمریکایی‌ها در حالت عادی و بدون سند و مدرک نیز به دنبال اتهام زدن و محکوم کردن ایران در سازمان ملل هستند.

اما در همین شرایط وزارت خارجه کشورمان که بسیاری از دستاوردهای خود را در حوزه دیپلماسی تعریف می‌کند، چه اقدامی برای تهدیدات تروریستی که از داخل خاک آمریکا و با امکانات این کشور انجام گرفت، صورت داد؟

آیا سفیر سوئیس که حافظ منافع امریکا در کشورمان است تا کنون یکبار احضار و تذکرات لازم به وی داده شد؟ آیا در سازمان ملل نسبت به چنین خشونت‌پراکنی و تهدیداتی از خاک آمریکا شکایتی صورت گرفت؟

محمد جواد ظریف به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان چه واکنشی نسبت به این موارد انجام داده است؟

این درحالی است که مقامات انگلیس و فرانسه نیز در زمان شورش‌های اخیر به دخالت در امور کشورمان پرداختند که متاسفانه وزارت خارجه واکنش متناسبی با این دخالت ها انجام نداد.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان