۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حتی به قیمت تحریم هم در قطر بازی نمی‌کنیم
کد خبر: ۲۷۰۶۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

تنش‌زایی دوباره امارات و عربستان در لیگ قهرمانان:

حتی به قیمت تحریم هم در قطر بازی نمی‌کنیم

یک مقام ارشد ورزشی امارات گفت: نمایندگان امارات و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حتی به قیمت تحریم حاضر به بازی در قطر نخواهند بود.

حتی به قیمت تحریم هم در قطر بازی نمی‌کنیم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد خلفان الرمیثی، رئیس سازمان دولتی ورزش امارات به شبکه ریاضیه 24 گفت: پس از دیدار پنجشنبه گذشته هیئت عربستانی و اماراتی با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتیم تا بدون توجه به عواقب احتمالی و حتی تحریم در قطر بازی نکنیم.

وی افزود: ما ملزم به بازی در کشورهایی که نمی‌خواهیم، نیستیم! علاوه بر این روابط عربستان و امارات با قطر قطع شده و حریم هوایی و دریایی بسته است. ما نمی‌توانیم قوانین کشورمان را نادیده بگیرم و به قطر سفر کنیم. اگر شرایط فعلی بخواهد ادامه داشته باشد، کنفدراسیون‌هایی هستند که تمایل دارند تا ما را به خود متصل کنند. ما چهار اسپانسر داریم که بالغ بر 250 میلیون یورو به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می‌کنند.

این مقام ارشد اماراتی در ادامه خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید کشورهایی که دارای بحران هستند را همانند اروپا از هم جدا کند. آنها اسپانیا و جبل‌الطارق را در یک گروه می‌گذارند و اوکراین را نیز از روسیه پس از جنگ چهار سال گذشته از هم جدا کردند!

رئیس سازمان دولتی ورزش امارات در پایان با اشاره به میزبانی کشورش از جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: ما آماده خوشامدگویی به تمام تیم‌ها از جمله قطر هستیم و امنیت آنها را از هر لحاظ تامین خواهیم کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان