۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بسیج نقطه امید نظام و مردم کشور است
کد خبر: ۲۷۰۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بسیج نقطه امید نظام و مردم کشور است

استاندار قزوین در دیدار با اعضاء مجمع عالی بسیج استان گفت: بسیج به عنوان یک شجره طیبه امروز در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از رشد قابل قبولی برخوردار شده که شاید در دنیا نظیر نداشته باشد.

 بسیج نقطه امید نظام و مردم کشور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با اعضاء مجمع عالی بسیج استان اظهار کرد: هر تحول سیاسی، ساختار جدید خود را می‌خواهد و امام راحل با دوراندیشی و نهادسازی توانستند نیازهای آینده انقلاب را پیش بینی و برای پاسخ به آن اندیشه کنند که امروز از دستاوردهای آن برخورداریم.

وی افزود: بسیج به عنوان یک شجره طیبه امروز در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از رشد قابل قبولی برخوردار شده که شاید در دنیا نظیر نداشته باشد.

زاهدی یادآورشد: حضور بسیج در حوادث زلزله، امدادرسانی، طرح واکسیناسیون، سازندگی در روستاها، کارهای فرهنگی و اجتماعی قابل توجه است و به عنوان نیرویی پرتوان، یار و همراه نظام در رویدادهای مختلف نقطه امیدواری بوده است.

وی ادامه داد: درحوادث اخیر هم نقش بسیج که شاید به صورت پنهان صورت گرفت تاثیرگذار بود و ما باید همواره قدردان فعالیت بسیج در زمینه‌های مختلف باشیم.

استاندار بیان کرد: حضور بسیج در عصر کنونی در عرصه اندیشه ورزی بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید از این رویکرد بخوبی استفاده کنیم.

وی افزود: بیوتروریسم مسئله اساسی در منازعات بین المللی است و فقط برخورد با سلاح گرم و کشتارهای جمعی مطرح نیست و موضوع بیوتروریسم در همه ابعاد نگران کننده است که باید برای آن برنامه داشته باشیم.

استاندار قزوین یادآورشد: برخی مشکلات مانند بیابانزایی در استان ما بومی است؛ اما می‌تواند استان‌های دیگر را درگیر کرده و چالش جدی ایجاد کند و اگر امروز تدبیر نکنیم دچار آسیب‌های جدی خواهیم شد.

با مسائل نمی‌توان قهرآمیز برخورد کرد
وی بیان کرد: امروز با تغییرات اقلیمی و دست کاری طبیعت که در داخل و خارج از مرزها نیز انجام می‌شود محیط زیست با چالش‌های جدی روبروست و برای نمونه سدسازی در کشور ترکیه بحران‌های جدی در عراق و سوریه و ایران ایجاد خواهد کرد که باید برای مقابله برنامه داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: باید از همین امروز به فکر ایجاد طرح‌های صنعتی و کشاورزی کم آب باشیم و به سمت اقتصادی برویم که کمترین آب را مصرف کند تا از منابع موجود صیانت شود.

وی یادآورشد: بسیاری از مشکلات اجتماعی کنونی ناشی از نداشتن مهارت لازم زندگی در میان جوانان است و اگر پدیده طلاق براحتی صورت می‌گیرد ناشی از ناآگاهی از مهارت‌هاست.

استاندار گفت: امروز جامعه بسیار پیچیده شده و با توسعه رسانه‌های مجازی و اینترنت نیازمند آموزش خانواده‌ها و افزایش اطلاعات رسانه ای همه مردم حتی مدیران هستیم تا از این فرصت استفاده کنیم نه آنکه تهدید شویم.

زاهدی اضافه کرد: از شما انتظار می‌رود برای این که واقع گرایانه با مسائل برخورد کنید، با همه گروه‌ها ارتباط داشته باشید تا تحلیل شما واقعی شود و بتوانید همه گروهه‌ا را جذب کنید و با دیدگاه مخالف هم آشنا شوید تا تصمیم درست بگیرید.

وی یادآورشد: با مسائل نمی‌توان قهرآمیز برخورد کرد برای نمونه فیلتر شدن تلگرام در روزهای اخیر موجب شد صدها نوع فیلترشکن برای رفع محدودیت ایجاد شود که شاید بیشترین استفاده از آن صورت گرفت که نشان می‌دهد، نمی‌توان مردم را از رسانه محروم کرد بلکه باید ما هم روش‌های استفاده از رسانه و فضای مجازی را بیاموزیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان