۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین «حماسه اقتدار» پاسخ مردم قزوین به اغتشاشگران را به تصویر می‌کشد
کد خبر: ۲۷۰۳۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به همت صدا و سیما؛

«حماسه اقتدار» پاسخ مردم قزوین به اغتشاشگران را به تصویر می‌کشد

برنامه «حماسه اقتدار» در رادیو قزوین و «راه روشن» هم در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود.

«حماسه اقتدار» پاسخ مردم قزوین به اغتشاشگران را به تصویر می‌کشد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ صداوسیمای مرکز قزوین پاسخ مردم انقلابی استان به نا آرامی‌های اخیر را در ویژه برنامه‌های «راه روشن» و «حماسه اقتدار» منعکس می‌کند.

این برنامه‌ها رویکردی حماسی و پر شور دارند که در روز یکشنبه 17 دی ماه تظاهرات مردم انقلابی استان را در پاسخ با نا آرامی‌های اخیر منعکس می‌کنند.

برنامه «حماسه اقتدار» در رادیو قزوین و «راه روشن» هم در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می‌شود که این برنامه‌ها شامل بخش‌های مختلفی همچون مصاحبه‌های مردمی، سرودهای حماسی و انقلابی، آنونس، ارتباط زنده با گزارشگران در جمع مردم انقلابی استان و گفتگوی کارشناسی است که از شبکه‌های استانی صدا و سیمای مرکز قزوین پخش می‌شوند. 

در این برنامه‌ها گزارشگران رادیو و تلویزیون با حضور در جمع تظاهر کنندگان شهر قزوین ارتباط‍‌های زنده ای با استودیو برقرار و شور و حال مردم همیشه در صحنه استان را بازگو می‌کنند و در شهرستان‌های تاکستان، آوج و محمدیه هم خبرنگاران دفاتر خبری این مأموریت را بر عهده دارند.

برنامه راه روشن روز دوشنبه 18 دی ماه هم تظاهرات مردم شهرستان‌های بوئین زهرا و الوند را نیز پوشش خواهد داد.

ویژه برنامه رادیویی «حماسه اقتدار» به تهیه کنندگی خانم یارقلی به مدت 90 دقیقه و ویژه برنامه «راه روشن» هم به تهیه کنندگی سید محمد بهرامی و افشین بصیری از ابتدا تا انتهای مراسم راهپیمایی روز یکشنبه 17 دی ماه، حضور مردم را پوشش خواهند داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان