۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین منافقین و سلطنت‌طلبان حامی اغتشاشات هستند/ مسئولان پیگیر مطالبات و حل مشکلات مردم باشند
کد خبر: ۲۷۰۲۶۷ نویسنده: عبدالعظیم موسوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین:

منافقین و سلطنت‌طلبان حامی اغتشاشات هستند/ مسئولان پیگیر مطالبات و حل مشکلات مردم باشند

مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین گفت: همه جناح‌های سیاسی کشور باید دست به دست هم داده و جلوی اغتشاشات را بگیرند و همه بدانند که منافقین و سلطنت‌طلبان حامی اغتشاشات در کشور هستند.

منافقین و سلطنت‌طلبان حامی اغتشاشات هستند/ مسئولان پیگیر مطالبات و حل مشکلات مردم باشند
سید عبدالعظیم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: اعتراضات مردم در روزهای اخیر، فقط اعتراض مردمِ معترض به گرانی نیست؛ بلکه اعتراضاتی است که بیشتر جنبه سیاسی دارد تا اقتصادی.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد تحلیل می‌کنند که این اعتراضات مبنای جناحی دارد؛ درحالیکه این خطرناک‌ترین تحلیل ممکن از وضعیت کشور است؛ چراکه اعتراضات و گلایه‌ها به وضعیت کنونی کشور، مختص جناحی خاص نیست و همه مسئولان از همه جناح‌ها باید برای حل مشکلات به میدان آیند تا زمینه سوءاستفاده دشمنان ایجاد نشوند.

مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت دلسوزان انقلاب و نظام و خون شهدا باید مسائل جناحی را کنار گذاشته و بدانند در مقابل آنها کسانی قرار دارد که دستشان تا مرفق به خون افرد بی‌گناه آلوده است و روبروی آنها پیام مریم رجوی و رضا پهلوی است؛ بنابراین همه جناح‌های سیاسی کشور باید دست به دست هم داده و جلوی اغتشاشات را بگیرند.

موسوی با اشاره به اهمیت توجه و پیگیری مطالبات به حق مردم بیان کرد: متاسفانه در ساختار اداری اصولگرایان و اصلاح طلبان مشاهده می‌شود که علی رغم شعارهای زیادی که داده می‌شود؛ اما همواره تصور می‌کنند که ارباب بوده و مردم رعیت آنها هستند و رفتار کریمانه با اقشار مختلف ندارند.

وی تصریح کرد: باید زمینه ایجاد نارضایتی و اعتراض مردم و بروز ناآرامی‌ها و اغتشاشات را نیز از بین برد و پاسخگوی افراد معترض مال باخته و سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری شد که سرمایه خود را از دست داده‌اند؛ چراکه متاسفانه درصد کسانی که امروز در جامعه با یارانه و بهره بانکی زندگی می‌کنند؛ زیاد است، بنابراین مسئولان مربوطه و نمایندگان مجلس باید پیگیر مشکلات و مطالبات آنها باشند.

نباید با اغتشاش و آشوب زمینه شادشدن دشمن را فراهم کنیم
مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین با اشاره به گرانی تخم‌مرغ در هفته‌های اخیر عنوان کرد: به علت شیوع آنفلونزا 2 میلیون‌ مرغ در استان معدوم و به دنبال آن قیمت تخم‌مرغ افزایش یافت؛ اما مردم در جریان علت اصلی گرانی قرار نگرفتند چراکه مسئولان ذی ربط خواستار عدم اطلاع رسانی به مردم به منظور جلوگیری از ناامنی ذهنی آنها شدند؛ درحالیکه باید به جای پنهان‌کاری، دلیل اصلی این مشکل برای مردم بازگو می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به دخالت بیگانگان در رابطه با حوادث اخیر کشور گفت: وقتی گفته می‌شود؛ مملکت ما دشمن دارد، عده‌ای می‌گویند گویا شما نمی‌توانید بدون دشمن زندگی کنید و توهم توطئه دارید چراکه کشورهایی چون آمریکا و عربستان با شما کاری ندارند؛ درحالیکه اظهارات و واکنش‌های اخیر ترامپ درخصوص ناامنی‌های اخیر، خود موید دشمنی آنهاست.

موسوی تاکید کرد: به طور قطع دشمنان با دیدن چنین شرایطی در کشور ما خوشحال می‌شود؛ لذا ما نباید زمینه شادشدن دشمنان را فراهم کنیم؛ برای این منظور باید مسئولان با رسیدگی به مطالبات مردم، زمینه نارضایتی مردم را رفع کنند.

وی ادامه داد: مردم نیز باید با پرهیز از تخریب اموال عمومی، اعتراضات خود را به شکل مسالمت آمیز و از مجاری قانونی دنبال کنند.

مدیر مسئول روزنامه ولایت قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در صورت کوتاهی مردم و مسئولان و تضعیف جمهوری اسلامی، کشور ما تبدیل به کشورهایی چون عراق، سوریه، یمن، تونس و لیبی می‌شود؛ بنابراین مردم نباید فریب وعده‌های دشمنان را بخورند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان