۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فرو نشست زمین در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۹۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۷ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

فرو نشست زمین در قزوین+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه فرو کش کردن کوچه و ساختمان مسکونی در خیابان منتظری قزوین، شهروندان را از ساختمان خارج کردند.

فرو نشست زمین در قزوین+تصاویر
اکبر شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حادثه فرونشست زمین در ساعت 18 و 21 دقيقه روز یکشنبه سوم دی ماه سال 1396 رخ داد.

وی افزود: پس از اطلاع رساني این حادثه از سوي شهروندان، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي را به محل حادثه واقع در خيابان منتظری قزوین کوچه دباغان رهسپار کرد.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه اذعان کرد: در جريان اين حادثه قسمتی از کف کوچه در مقابل درب ورودی و قسمت حیاط یک باب ساختمان دچار نشست شده و هر لحظه امکان ریزش ساختمان و بروز حوادث دیگر وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ایمن سازی محل حادثه با حضور عوامل اداره آب، گاز و برق نسبت به قطع انشعابات این واحد مسکونی اقدام شد و نیروهای عملیاتی پس از تخلیه ساکنین این ساختمان و ارائه تذکرات ایمنی لازم جهت جلوگیری از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه، نسبت به تنظیم صورتجلسه با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل اقدام کرده و صحنه حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل امدادی اداره آب دادند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان