۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حوادث سال ۸۸ جزء تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب است
کد خبر: ۲۶۹۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۶ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

عضو هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قزوین:

حوادث سال ۸۸ جزء تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب است

عضو هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قزوین گفت: حوادث سال ۸۸ جزو تلخ‌ترین حوادث و بدترین روزهای تاریخ انقلاب است که باید از آن درس بگیریم.

حوادث سال ۸۸ جزء تلخ‌ترین حوادث تاریخ انقلاب است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ امیر رجبی با اشاره به حوادث سال 88، تصریح کرد: هرکسی که برخلاف قانون اساسی و رأی و نظر اکثریت عمل کند در حق مردم و ارکان نظام جفا کرده است، قانون اساسی فصل‌الخطاب است و ما باید همواره به قانون توجه و از آن تبعیت کنیم.

وی افزود: تبعیت از قانون باید در همه موارد ازجمله اصول قانون اساسی، قوانین مدنی، قوانین کیفری و قوانین مطبوعاتی وجود داشته باشد و قانون فصل‌الخطاب همه امور قرار بگیرد.

مدیرمسئول هفته‌نامه «فروردین امروز» اظهار کرد: بعد از گذشت 8 سال از وقایع تلخ سال 88، جامعه‌شناسان باید رویدادهای آن روز را بررسی و آسیب‌شناسی کنند، صاحب‌نظرانی که درزمینهٔ رفتارهای اجتماعی مطالعات و تحقیقاتی انجام دادند، اساتید دانشگاه و اصحاب علم و معرفت نیز باید بررسی کنند که این مسائل چرا به وجود آمد.

وی یادآور شد: حوادث سال 88 جزء تلخ‌ترین حوادث و بدترین روزهای تاریخ انقلاب بود که باید از آن درس بگیریم و کسب تجربه کنیم، مسئولین؛ سیاسیون و مطبوعات باید از این وقایع درس بگیرند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

رجبی تصریح کرد: ظرفیت و فضای کشور باید به سمتی حرکت کند که منتقدین و مخالفین هر دو جناح تحمل انتقاد را داشته باشند، در این صورت شاهد رشد و شکوفایی نظام و کشور خواهیم بود.

سرپرست خبرگزاری برنا در استان قزوین یادآور شد: در هر نظام سیاسی اگر قاطبه مردم مشارکت کنند و متحد باشند آن نظام موفق خواهد بود، وقتی‌که ما به‌صورت متحد درصحنه‌های مختلف نظام حضورداشته باشیم نظام موفق است همان‌طور که از سال 57 تاکنون هر جا که فارغ از مسائل سیاسی مردم بر اساس ارزش‌های دینی و ملی درصحنه حضور داشتند نقطه قوت نظام بوده و باعث ناراحتی افرادی شده است که نظام و مردم‌سالاری دینی را قبول ندارند.
انتهای پیام/2002

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان