۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فرمانداری که می‌خواهد فرماندار بماند!
کد خبر: ۲۶۹۷۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

فرمانداری که می‌خواهد فرماندار بماند!

فرصت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری ارزشمند است که ضروری است مسوولین قدر این فرصت را دانسته و تمام نیرو و توان خود را درجهت پیشبرد اهداف نظام به کار گیرند اما این نباید تبدیل به "حب مسئولیت" شود.

فرمانداری که می‌خواهد فرماندار بماند!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ چند صباحی است که از نامه خداحافظی فرماندار محترم می‌گذرد. وی که سعی کرده بود تا دل محبین و مبغوضین خویش را در این نامه به دست آورد ولیکن بواسطه این که اعتبار نامه را به تبدیل از یک فرمانداری به فرمانداری دیگر قرار داده بود موفق به این امر نگردید. نمی‌دانیم که حب فرماندار بودن است یا ژن فرماندار بودن.

اما آنچه که یقین داریم این است که بازگشت به آن به هرقیمتی زیر پاگذاشتن ارزش‌هایی است که برای اکثر افراد جامعه خط قرمز محسوب می‌شود.

به هرحال فرصت مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امری ارزشمند است که ضروری است مسئولین قدر این فرصت را دانسته و تمام نیرو و توان خود را درجهت پیشبرد اهداف نظام به کار گیرند؛ اما این نباید تبدیل به "حب مسوولیت" شده و نسبت به آن حرص وجود داشته باشد.

وی در مدت تصدی فرمانداری شهرستان توانمندی‌های خویش را نشان داده و بهترین قضاوت برای عملکرد ایشان نظرات مردم است که رسیدن به آن زیاد سخت نیست؛ اما در عالم سیاست و دیدگاه مردم این رفت و برگشت اصلا و ابدا صورت خوشی نداشته و النهایه باعث تنزل جایگاه فرمانداری دربین شهروندان خواهد شد.

ای کاش اوی رایزنی‌ها و دیپلماسی خود را افزایش می‌داد و در یک فرمانداری دیگر فرماندار می‌شود. البته که مشیت الهی در این امر تعیین کننده است و گاها بهتر است فرماندار نباشی اما هنور مردم شما را به عنوان فرماندار قبول کنند.

این امر که از آن به مقبولیت" یاد می‌شود با کوچک ترین خطایی ورق را برمی‌گرداند بطوری که شاید فرماندار باشی اما مقبولیتی از جانب مردم نداشته باشی.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان