۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برادر جهانگیری دقیقا کجا زندانی است؟
کد خبر: ۲۶۹۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۸ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

دغدغه جدید اصلاح طلبان در روزهای آلودگی هوا پایتخت ؛

برادر جهانگیری دقیقا کجا زندانی است؟

مهر ماه سال جاری رئیس دادگستری استان در گفتگو با یکی از رسانه ها در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور مربوط به پرونده های بانکی و بدهکاران کلان بانکی است؟ گفت: این فرد در کرمان بازداشت است به همین منظور پرونده وی در کرمان تشکیل شده است.

برادر جهانگیری دقیقا کجا زندانی است؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در روزهای که کارنامه و عملکرد دولت ائتلافی اعتدالیون و اصلاح طلبان درباره آلودگی هوای تهران بیش از گذشته در افکار عمومی زیر سوال است، دغدغه برخی روزنامه های اصلاح طلب درباره مکان دقیق زندانی شدن برادر اسحاق جهانگیری شده است.

روزنامه آرمان طی گزارشی نوشته است: " مهدی جهانگیری کجاست؟ این سوالی است که روز گذشته‌ ایجاد شد چرا که مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در پاسخ به‌ این سوال که مهدی جهانگیری به کدام یک از زندان‌های تهران منتقل شده است، به «مهر» گفت: «کسی تحویل ما نشده است.» این در حالی است که چندروز پیش یدا... موحد، رئیس کل دادگستری کرمان به خبرنگار مهر اعلام کرده بود: «مهدی جهانگیری که در کرمان در بازداشت به‌سر می‌برد به همراه پرونده به تهران منتقل شده است.» وی با اشاره به‌اینکه پرونده تخلف مالی مهدی جهانگیری در استان کرمان عدم صلاحیت خورده است، گفت: «احتمالا این پرونده در تهران رسیدگی خواهد شد.» رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: «همچنین سایر متهمان این پرونده به همراه جهانگیری با پرواز به تهران منتقل شده‌اند.»"

این روزنامه اصلاح طلب البته در ادامه گزارش به بهانه ایجاد سوال درباره محل زندانی بودن مهدی جهانگیری یکبار دیگر فهرستی از اظهارات مقامات دولتی درباره ایجاد شائبه سیاسی بودن دستگیری مهدی جهانگیری را منتشر کرده است.
گزارش آرمان در ادامه نیز می افزاید: " 13 آذر خبرگزاری میزان نوشت: «پرونده مهدی جهانگیری و سایر متهمان با قرار عدم صلاحیت، جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد. درحال حاضر متهم نیز به تهران منتقل شده است.» اما اکنون مدیر کل زندان‌های استان تهران حضور او در زندان پایتخت را رد می‌کند. گفتنی است رئیس سابق بانک ملی کرمان هم اخیرا به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال (مرتبط باپرونده مهدی جهانگیری) در کرمان بازداشت شده است."

لازم به ذکر است، مهر ماه سال جاری رئیس دادگستری استان در گفتگو با یکی از رسانه ها در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور مربوط به پرونده های بانکی و بدهکاران کلان بانکی است؟ گفت: این فرد در کرمان بازداشت است به همین منظور پرونده وی در کرمان تشکیل شده است.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان