۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۸ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد
کد خبر: ۲۶۸۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۲ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رییس دامپزشکی شهرستان قزوین:

۱۸ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در آبان ماه سال جاری، پرونده ۱۸ واحد متخلف با توجه به تخلفات انجام شده جهت برخورد قاطع به مراجع قضايي معرفی شدند.

 ۱۸ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد
دکتر عیسی غیاث یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، از معرفی ۱۸ واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی به مراجع قضایی خبر داد.

وی افزود: مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی موظف می‌باشند تمامی دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تهیه، استحصال، جابجایی، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی را رعایت کنند.

رییس دامپزشکی شهرستان قزوین بیان کرد: مراکز عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی موظف است تمامی دستور العمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص تهیه، استحصال، جابجایی، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف بهداشتی در این واحدها با توجه به سوابق بازدیدهای قبلی و تذکرات داده شده در کلاس‌های آموزشی به متصدیان این واحد ها و اصرار بر تکرار تخلفات با مدیریت این واحدها از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده در آبان ماه سال جاری، پرونده ۱۸ واحد متخلف شامل ۳ واحد عرضه گوشت قرمز، ۱۰ واحد عرضه گوشت و آلایشات طیور، ۱ واحد عرضه عمده تخم مرغ، ۱ واحد رستوران، ۲ دستگاه خودرو عرضه ماهی زنده، و ۱ واحد کشتارگاه طیور با توجه به تخلفات انجام شده جهت برخورد قاطع به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان