۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین همایش "منع خشونت علیه زنان" در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ بود/ شهرداری بدون هماهنگی کمک مالی نکند
کد خبر: ۲۶۸۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۸ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

گلایه عضو شورای شهر قزوین:

همایش "منع خشونت علیه زنان" در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ بود/ شهرداری بدون هماهنگی کمک مالی نکند

عضو شورای شهر قزوین گفت: از شهردار و معاونت اداری مالی می‌خواهم چنانچه چنین درخواستی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی جهت مساعدت این همایش آمد، باید به صورت لایحه ای به شورا تقدیم و پس از تصویب پرداخت کنند.

همایش "منع خشونت علیه زنان" در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ بود/ شهرداری بدون هماهنگی کمک مالی نکند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دومین "همایش ملی منع خشونت علیه زنان" که روز گذشته(سه شنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور شهیندخت ملاوردی و پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این همایش که به دنبال بیان عدم شناخت زنان از حقوق خود بود مورد انتقاد فرج اله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

وی در جلسه شب گذشته(سه شنبه) شورای شهر قزوین در صحن علنی ددرباره همایش برگزار شده منع خشونت علیه زنان و دختران تصریح کرد: باید اعلام کنم که برگزاری همایش ملی منع خشونت علیه زنان، علیرغم عنوان زیبایی که دارد، از اهداف سند 2030 و درراستای اجرای آن است.

وی اذعان کرد: منع خشونت را باید در اخلاق اسلامی جست و جو کرد، باید فرهنگ دینی تقویت شود تا خشونت ازبین برود، نه سند توسعه یونسکو که اهداف فمینیستی را دنبال می‌کند.

این عضو شورای شهر بیان کرد: علما، متدین قزوین به فکر باشند، آیا باید اصول اولیه اخلاقی را از غربی‌ها دریافت کنیم؟ تاکید میکنم نه خانم مولاوردی، نه آموزه‌های غربی قادرند خشونت را از جامعه و بانوان ما کم کنند، و نه اراده آنرا دارند،بلکه تنها حاکمیت اخلاق اسلامی و ترویج فرهنگ ناب محمدی است که خشونت را از جامعه می‌زداید.

وی عنوان کرد: نکته آخر را به همکاران خودم بیان می‌کنم، اینکه در راستای همایش‌های اینچنینی تعهدی یا قولی جهت مساعدت مالی ندهند و از شهردار و معاونت اداری مالی می‌خواهم چنانچه چنین درخواستی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی جهت مساعدت آمد، باید به صورت لایحه ای به شورا تقدیم و پس از تصویب پرداخت کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان