۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تجمع بزرگ بسیجیان شهر قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۶۸۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۵ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت بزرگداشت ۵ آذرماه؛

تجمع بزرگ بسیجیان شهر قزوین برگزار شد

تجمع روز بسیج با اقشار های مختلف مردم ، بسیجیان و مسئولین استان در شبستان مسجد النبی برگزار شد.

تجمع بزرگ بسیجیان شهر قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سرهنگ بهرامی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین پیش از ظهر امروز( یکشنبه) در تجمع شکوه و مقاومت به مناسبت روز بسیج در مسجد النبی اعلام کرد‌: در این مکان مقدس جمع شده ایم تا باهم پیوند، بیعت و میثاق ببندیم.

وی افزود: تجمع کرده ایم تا با مقام معظم رهبری میثاق یاری ببندیم و اعلام کنیم که همه بسیجیان در سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) و بنیانگذار انقلاب تا آخرین قطره خون و نفس خود در راه اسلام و احیای ارزش‌های جمهوری اسلامی استوار هستند.

این مسئول نظامی عنوان کرد: این عهد و پیمان خود را با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل به تمام جهانیان نشان خواهیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین مطرح کرد: بسیج با پیروزی جبهه اسلام و مقاومت بر کفر جهانی بار دیگر نشان داد که با اتحاد، همدلی، اطاعت از مقام معظم رهبری و توکل و توسل به خدا و ائمه می‌تواند در برابر تمام دشمنان اسلام بایستد.

گفتنی است؛ این تجمع با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه، نمایندگان شورای اسلامی قزوین، شهردار قزوین، فرماندار قزوین، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت قزوین، مسئولین اقشار، نیروی انتظامی، سبز پوشان سپاه استان، کارمندان بسیجی ادارات و دانش آموزان و مربیان بسیجی، روحانیان و حوزه‌های علمیه و مسئولین و نمایندگان استان در شبستان امیرمومنین مسجدالنبی برگزار شد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان