۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین زن مدعی درمان نازایی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد
کد خبر: ۲۶۸۶۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۵ ساعت: ۷:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

زن مدعی درمان نازایی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد

رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بانوی میانسالی که در منزل خود با گرفتن مبالغی میلیونی اقدام به درمان نازایی می‏ کرد؛ شناسایی و برای بررسی پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

زن مدعی درمان نازایی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد
دکتر محمدرضا مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بانوی میانسالی که در منزل خود با گرفتن مبالغی میلیونی اقدام به درمان نازایی می‏‌کرد؛ شناسایی و برای بررسی پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی عنوان کرد: که این بانوی حدوداً ۶۰ ساله، در منزل مسکونی اش (واقع در خیابان حیدری قزوین) از مراجعینش با گرفتن مبالغی حتی تا ۵۰ میلیون ریال اقدام به درمان نازایی می‏‌کرد.

به گفته رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین این فرد که سواد کافی هم ندارد، با تجویز داروهای گیاهی و شیمیایی خوراکی و تزریقی به بانوان مراجعه کننده، ادعای درمان نازایی داشته و در مراحل بعدی درمان خود با گرفتن مبالغ بیشتر و گرفتن نمونه از همسران بانوان مراجعه کننده، مدعی استفاده از روش‏‌هایی، مانند: لقاح در خارج از بدن مادر (IVF) در منزل خود بود.

وی ابراز کرد: پس از تلاش کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه برای پیدا کردن منزل این فرد متخلّف، سرانجام، وی شناسایی و به اتهام دخالت در امور پزشکی و درمان نازایی، به مراجع قضایی ذی صلاح معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان