۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیکر شهید مدافع‌ حرم "روح الله رحیمی" در قزوین تشییع شد
کد خبر: ۲۶۸۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲ ساعت: ۱۴:۳۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور مردم شهیدپرور؛

پیکر شهید مدافع‌ حرم "روح الله رحیمی" در قزوین تشییع شد

همزمان با هفته بسیج، پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم روح‌الله رحیمی در گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

 پیکر شهید مدافع‌ حرم "روح الله رحیمی" در قزوین تشییع شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ همزمان با هفته بسیج، پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم روح‌الله رحیمی، با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و امور ایثارگران از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم ضمن ادای احترام توسط نیروهای نظامی و انتظامی به مقام این شهید بزرگوار، برنامه‌ی سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در شان اهل‌بیت‌(ع) و شهدا برگزار شد و مدعوین با ذکر یا حسین یا حسین و یا زهرا یا زهرا پیکر مطهر را به سمت گلزار شهدای قزوین مشایعت کردند.

در مراسم فوق، حجت‌الاسلام عبدالله عالمی، از مبلغین افاغنه حوزه علمیه و شوهر عمه شهید مدافع حرم روح‌الله رحیمی، بیانیه خانواده شهید مدافع حرم، رحیمی را قرائت کرد و از حضور پرشور مردم استان قزوین و هم‌وطنان افغانستانی در تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

در این مراسم مسوولان استانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌‌ی شهر قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان