۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تفکر و عملکرد بسیجی عامل شکست داعش در منطقه شد
کد خبر: ۲۶۸۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

تفکر و عملکرد بسیجی عامل شکست داعش در منطقه شد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: با بسیج و عظمت بسیج داعش را متوقف کردیم حدود دومیلیون عراقی ندای رهبری فرزانه انقلاب را شنیدند و داعش را از کشور خود بیرون کردند

تفکر و عملکرد بسیجی عامل شکست داعش در منطقه شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان شب گذشته(سه شنبه) در بین بسیجیان شهر محمدیه در مسجد جامعه این شهر اظهار کرد: اگر بسیج در سوریه و عراق وارد نمی‌شد به این سادگی‌ها امکان نابودی و خروج داعش وجود نداشت.

وی افزود: بیش از 80 درصد سوریه در اختیار داعش و گروهک‌های تروریستی بود و بیش از 60 درصد عراق در اختیار گروهک‌ها قرار داشت.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: با بسیج و عظمت بسیج داعش را متوقف کردیم حدود دومیلیون عراقی ندای رهبری فرزانه انقلاب را شنیدند و داعش را از کشور خود بیرون کردند و هم اکنون در عراق هیچ زمینی و هیچ شهری دست داعشی‌ها نیست و این کار بسیج بود.

اسلامی گفت: بعضی از مسئولین در داخل می‌گفتند سوریه باید تسلیم شود و این کشور از دست رفته است ، مسئولینی که زیر نظر ولایت و رهبری کار می‌کنند به سخن رهبری لبیک گفتند؛ زیرا به فرموده رهبری اگر با داعش در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در همدان با آنها درگیر می‌شدیم.

وی بیان کرد: فرماندهان سپاه پاسداران به عنوان مستشار رفتند و 85 درصد از خاک سوریه را که دست داعش بود، پس گرفتند و اگر چنین نمی‌شد شهرهای ما از دست داعش در امان نبود.

امام جمعه شهر تاکستان ابراز کرد: درود بر حضرت امام خمینی (ره) که چنین بسیجی را ایجاد کرد و ما افتخار می‌کنیم، مسئولین ما در ایران باید نیروی بسیج را تقویت کنند همین بسیجیان هستند که من و شما را سر صندلی نگه می‌دارند.

وی ابراز کرد: بسیج برای تمام کشور است، همه وظیفه داریم این بسیج و جوانان بسیجی را تقویت کنیم. بسیجی بزرگ شده مسجد است و استقامت دارد و پشتوانه سخنان رهبر معظم انقلاب این صلابت بسیجیان و ملت غیور ماست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان