۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ارائه خدمات پزشکی به ۴هزار زائر در بيمارستان صحرايي قزوين
کد خبر: ۲۶۸۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۰ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون مركز مديريت فوريت‌‎هاي پزشكي استان خبرداد:

ارائه خدمات پزشکی به ۴هزار زائر در بيمارستان صحرايي قزوين

معاون مركز مديريت فوريت‌‎هاي پزشكي استان گفت: بيمارستان صحرايي اورژانس قزوين در مرز خسروي پذيراي ۴۰۰۰ تن بيمار شد.

ارائه خدمات پزشکی به ۴هزار زائر در بيمارستان صحرايي قزوين
احمد قاسمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بيمارستان صحرايي برپا شده توسط مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قزوين با حمايت دانشگاه علوم پزشكي استان در مرز خسروي  برپا شد.

وی افزود: این بیمارستان در دو روز انتهايي اربعين حسيني با همكاري دانشگاه علوم پزشكي و بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه بيش از 4000 تن را مورد پذيرش و درمان قرار داد.

معاون مركز مديريت فوريت‌‎هاي پزشكي گفت: در طي بازديدي كه در تاريخ 18 و 19 آبان ماه 1396 مصادف با روز اربعين حسيني از اين بيمارستان صحرايي بعمل آمد اعلام کرد تمام بخش‌هاي بيمارستان از جمله اورژانس، تحت نظر، اتاق عمل، راديولوژي، سونوگرافي، داروخانه فعال است كه با حضور متخصصين داخلي، چشم، گوش و حلق و بيني، زنان، روانپزشكي، اطفال و پوست در حال ارائه خدمات درماني است.

وی از ميزباني خوب دانشگاه علوم پزشكي، بسيج جامعه پزشكي، مركز فوريت‌هاي پزشكي و سپاه پاسداران استان كرمانشاه، فرمانداري شهرستان قصر شيرين و ديگر ارگان‌هاي دخيل رسول زاده مدير بيمارستان صحرايي و تمامي كادر برپايي و درماني استان قزوين و كرمانشاه اظهار رضايت كرد. 

قاسمی عنوان کرد: اين بيمارستان كه در چهارم آبان ماه شروع به كار كرده بود و بنا به دلايلي مرز خسروي بازگشايي نشد تا در خدمت زائرين سیدالشهدا باشيم؛ اما در اين روزهاي برپايي بيمارستان مراجعه كنندگان از شهرستان قصر شيرين و مناطق همجوار مورد درمان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در دو روز پاياني اربعين با همكاري هرچه بيشتر بسيج جامعه پزشكي بيش از 4000 تن از مراجعه كنندگان تحت درمان قرار گرفتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان