۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره سازی خواهد شد
کد خبر: ۲۶۸۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۰ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره سازی خواهد شد

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول برای شب عید شهروندان استان خرید و ذخیره سازی خواهد شد که این مقدار قابل افزایش است.

۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای شب عید ذخیره سازی خواهد شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه توزیع میوه شب عید در استانداری قزوین اظهار کرد: کنترل و نظارت بر بازار و قیمت محصولات نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.

وی افزود: میوه، گوشت، مرغ و تخم مرغ مورد نیاز و مصرف شب عید شهروندان استان بطور دقیق پیش بینی و در مرحله تامین و ذخیره سازی است.

این مسئول تاکیدکرد: در ایام نوروز بایدمیوه با کیفیت و قیمت مناسب تدارک دیده شود تا مردم استان دچار مشکل نشوند، حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول برای شب عید شهروندان استان خرید و ذخیره سازی خواهد شد که این مقدار قابل افزایش است.

این مسئول اذعان کرد: تنظیم بازار و رضایت مشتریان، اولویت اصلی در امر ذخیره سازی میوه و گوشت شب عید است؛ بنابراین رضایت مشتریان به بازار باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی با اشاره به نظارت جدی دستگاه‌های مربوطه بر روند قیمت اقلام در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالاها باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.

وی اضافه کرد: قصد دخالت در بازار را نداریم و معتقدیم بازار باید توسط اتحادیه‌ها، اصناف و خود بازاریان تنظیم شود، اما از اعمال نظارت در بازار نباید غفلت کنیم.

این مسئول با تاکید بر کیفیت محصولات ذخیره سازی شده گفت: بسته بندی کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین قیمت مناسب باید لحاظ شود تا از سوءاستفاده سودجویان جلوگیری شود.

وی در خصوص نحوه ی توزیع میوه شب عید عنوان کرد: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم نسبت به ارسال آمار میوه درخواستی به ستاد تنظیم بازار استان اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان