۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین غرامت۳۰ میلیونی بیمه برای زائرین فوت شده در اربعین/ ۶۰ هزار سرویس خدمات حمل و نقل با ۱۲ هزار اتوبوس
کد خبر: ۲۶۷۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۱۱ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

سردار ذوالفقاری در نشست شورای راهبردی اربعین خبر داد:

غرامت۳۰ میلیونی بیمه برای زائرین فوت شده در اربعین/ ۶۰ هزار سرویس خدمات حمل و نقل با ۱۲ هزار اتوبوس

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: مردم اطلاع ندارند که هزینه انتقال زائرین به تهران که به صورت عادی فوت کرده‌اند ۱۵ میلیون تومان است، در حالی که براساس قرارداد منعقده با بیمه در سالجاری، در صورت فوت عادی ۳۰ میلیون تومان غرامت اعطا می‌شود.

غرامت۳۰ میلیونی بیمه برای زائرین فوت شده در اربعین/ ۶۰ هزار سرویس خدمات حمل و نقل با ۱۲ هزار اتوبوس
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر  صبح قزوین ؛ نشست شورای راهبردی اربعین حسینی صبح امروز در اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست سردار حسین ذوالفقاری گفت: مشکلات زائرین اربعین تنها به فوت و یا تصادفات آنها بازنمی‌گردد، چرا که آنها مشکلات دیگری دارند که اکثر آنها به داخل عراق بازمی‌گردد.

وی افزود: مردم اطلاع ندارند که هزینه انتقال زائرین به تهران که به صورت عادی فوت کرده‌اند 15 میلیون تومان است، در حالی که براساس قرارداد منعقده با بیمه در سالجاری، در صورت فوت عادی 30 میلیون تومان غرامت اعطا می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به برخی انتقادها مبنی بر تعداد کم اتوبوس‌های انتقال زائرین به مرزها گفت: 12 هزار اتوبوس بین‌شهری، 60 هزار سرویس به زائرین اربعین ارائه می‌کند، لذا این تعداد خدمات حمل و نقل به هیچ وجه کم نیست.

در این نشست، تعدادی از مسئولین حاضر، بر ارائه ویزا جهت تردد زائرین اربعین تأکید و درخواست کردند که به دلیل عدم بازگشایی مرز خسروی و فرصت کم برای آغاز به کار آن و تردد زائرین از گیت‌های آن، بهتر است امکانات و ظرفیت این مرز به دیگر مرزهای سه‌گانه منتقل شود.

همچنین واگذار کردن بخشی از تصدی‌گری خدمات به زائرین اربعین و فعال شدن بخش خصوصی در این زمینه، بخش دیگری از اظهارات حاضرین در این جلسه بود که آنها معتقد بودند باید اتحادیه‌ها به بهترین شکل ممکن در این خصوص ورود کرده تا زائرین تلقی دولتی بودن خدمات را نداشته باشند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان