۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل با جدیت بیشتری انجام شود
کد خبر: ۲۶۷۴۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۶ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل با جدیت بیشتری انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئولان پدافند غیر عامل استان قزوین گفت: سلب اعتماد مردم بزرگ‌ترین آسیب در حوزه پدافند غیر عامل است.

فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل با جدیت بیشتری انجام شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان پدافند غیر عامل استان قزوین با تأکید بر فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در حوزه پدافند غیر عامل، اظهار کرد: با وجود فرصت‌های زیادی که در جامعه ما به عنوان یک جامعه دینی برای فرهنگ‌سازی پدافند غیر عامل وجود دارد، آگاهی بخشی در این حوزه به خوبی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه خداوند شیطان را دشمن انسان معرفی کرده است که در هر زمان و هر مکانی دست از دشمنی بر نمی‌دارد، تصریح کرد: خداوند تأکید کرده دشمنی شیطان انسان‌ها را از فرسودگی دور نگه می‌دارد و اگر در دشمنی با او محکم باشید تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند و این آمادگی همیشگی در مقابل دشمن، یکی از مصادیق پدافند غیر عامل است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: نباید گمان کنیم اگر به دشمن لبخند بزنیم دشمنی‌ها پایان می‌یابد و همه مشکلات برطرف می‌شود، زیرا در پشت لبخند دشمن مشت چدنی است که در مخمل قرار گرفته و باید مراقب مکرهای پشت پرده آن‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: در پدافند غیر عامل نباید صرفاً نگاهمان به داخل مرزها باشد زیرا امروز شرایط به گونه‌ای است که باید برای تأمین کامل امنیت کشور نگاه به بیرون از مرزها هم داشته باشیم؛ همانطور که امام علی (ع) تأکید می‌کنند که نگاهتان باید به عقبه‌های دشمن باشد.

وی بیان کرد: اگر نگاه امام علی (ع) را امروز بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم، عقبه‌های دشمن همان سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی دشمن است و آگاه باشیم که حضور دشمنان در کشورهای عراق، سوریه، یمن و افغانستان به خاطر ضربه زدن به ایران است.

عابدینی سلب اعتماد مردم را بزرگ‌ترین آسیب در حوزه پدافند غیر عامل دانست و تأکید کرد: متأسفانه برخی‌ها در قزوین با تغییر کاربری زمین‌ها خلاف بزرگی مرتکب شدند و زمین‌های مرغوب کشاورزی را تغییر کاربری دادند و به قیمت زیادی به فروش رساندند.

امام جمعه قزوین افزود: این در حالی است که اگر کشاورزی بخواهد در زمین کشاورزی خود یک اتاق کوچک برای نماز خواندن احداث کند، با مشکل مواجه می‌شود اما در مقابل چشم همان کشاورز ویلاهای بزرگی احداث می‌شود و این‌ها اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان