۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین علی صفری شصت و دومین شهردار قزوین شد
کد خبر: ۲۶۷۴۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۴ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

پس از چندماه تعلل؛

علی صفری شصت و دومین شهردار قزوین شد

پس از چندماه تعلل و با رأی ۹ عضو پارلمان محلی شورا علی صفری شصت و دومین شهردار قزوین شد.

علی صفری شصت و دومین شهردار قزوین شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه انتخاب و بررسی تنها گزینه مورد نظر شورای شهر قزوین برای سکانداری شهرداری قزوین شب گذشته(چهارشنبه) برگزار شد؛

در این جلسه علی صفری سرپرست شهرداری قزوین به ارائه برنامه‌های خود پرداخت که به علت طولانی شدن جلسه حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهرقزوین اعلام کرد به دلیل طولانی شدن دستور کار انتخاب شهردار در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر قزوین در سوم آبان ماه، ادامه جلسه غیرعلنی به ساعت 9 صبح چهارم آبان ماه موکول می‌شود.

در جلسه غیرعلنی صبح امروز(پنج شنبه) چهارم آبان ماه پارلمان محلی قزوین و براساس انتخابات داخلی برگزار شده، علی صفری، سرپرست شهرداری قزوین و تنها گزینه شورای شهر با 9 رای موافق از این پس، به عنوان شصت و دومین شهردار قزوین به کار خود ادامه خواهد داد.

علی صفری همچنین در جلسه سوم آبان ماه پارلمان محلی قزوین حضور یافت و برنامه‌های آتی خود را در قالب 7 محور برای اعتلای شهر قزوین ارائه داد.

برابر مستندات نوشته شده در کتاب "تاریخ شهرداری قزوین" از تاریخ تاسیس بلدیه و عنوان امروزی آن شهرداری در کهن شهر قزوین که سال 1285 بوده و اکنون 111 سال از آن می‌گذرد، علی صفری شصت و دومین شهرداری است که نه به عنوان سرپرست و بلکه به عنوان شهردار رسمی قزوین انتخاب می‌شود.

علی صفری که در آغازین ماه‌های کاری شورای پنجم به عنوان شهردار قزوین برگزیده شد، پیش از این در سمت شهردار بیدستان و بویین زهرا به فعالیت می‌پرداخته و در دوره ای به عنوان شهردار برتر استان شناخته شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان