۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۵ هزا ر و۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به عشایر پرداخت شد
کد خبر: ۲۶۶۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۱۵ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس امور عشایر استان قزوین:

۵ هزا ر و۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به عشایر پرداخت شد

رئیس امور عشایر استان قزوین از پرداخت ۵ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات با سود پایین به عشایر استان در سال جاری خبر داد.

۵ هزا ر و۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به عشایر پرداخت شد
بهزاد غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منظور تامین علوفه مورد نیاز فصول سرد در مناطق عشایر و افزایش تولید پروتئین توسط عشایر است.

رئیس امور عشایر استان قزوین از پرداخت 5 هزار و 900 میلیون ریال تسهیلات با سود پایین به عشایر استان در سال جاری خبر داد.

وی گفت: این میزان تسهیلات در راستای حمایت مستقیم دولت از زنجیره تولید گوشت قرمز به قشر مولد و آسیب پذیر عشایر کوچنده استان است.

غیاثوند تصریح کرد: بازبرداخت این تسهیلات بصورت 5 ساله و با کارمزد 4 درصد به عشایر و به صورت ضمانت زنجیره ای است که به عشایر استان پرداخت می‌شود.

این مسئول ارائه خدمات پشتیبانی تولید به کوچندگان، عملیات اجرایی اسکان، جایگزینی سوخت فسیلی و مطالعات جامع ساماندهی عشایر از برنامه ها و اقدامات این اداره در راستای خدمات رسانی بیشتر به عشایر استان ذکر کرد.

وی اضافه کرد: اداره امور عشایر به تازگی در استان تشکیل شده که امیدواریم با اقدامات برنامه محور زمینه‌های توسعه عشایری در استان فراهم شود.

غیاثوند با اشاره به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گفت: آنچه که امروز می‌تواند مناطق عشایری استان را با توجه به پتانسیل‌های موجود به درجه قابل قبولی از ارتقاء و توسعه برساند ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است.
انتهای پیتام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان