۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پژوهشکده آب در استان قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۲۶۶۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۵ ساعت: ۱۳:۵۹ ↗ لینک کوتاه

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی:

پژوهشکده آب در استان قزوین احداث می‌شود

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: با توجه به وجود چشمه نور در قزوین، بنا داریم پروژه‌های مهمی را از جمله پژوهشکده آب، پژوهشکده لیزر، دبیرستان انرژی اتمی و سایر پژوهشکده‌های مرتبط را با این موضوع در این استان احداث و راه اندازی کنیم.

پژوهشکده آب در استان قزوین احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ظهر امروز(چهارشنبه) با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

عبدالمحمد زاهدی در این دیدار گفت: استان قزوین دارای استعدادها، ظرفیت‌ها و مزیت‌های فراوانی است که در عرصه‌های متلف علمی، صنعتی، کشاورزی مستعد و دارای نیروهای متخصص و نخبه است که می‌تواند نیازهای علمی مرکز را پاسخگو باشد و تامین کند.

استاندار قزوین ادامه داد: هماهنگی و همراهی مجموعه ی مدیریتی استان قزوین به عنوان یک مزیت باعث می‌شود که پروژه‌های مهمی در استان اجرایی شود.

زاهدی افزود: از طرح‌ها و پروژه‌هایی که در استان قزوین استعداد و زمینه مناسبی برای اجرایی شدن آنها وجود دارد را با آمادگی لازم حمایت خواهیم کرد.

در این دیدار دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی ایران نیز اذعان کرد: با توجه به وجود چشمه نور در قزوین، بنا داریم پروژه‌های مهمی را از جمله پژوهشکده آب، پژوهشکده لیزر، دبیرستان انرژی اتمی و سایر پژوهشکده‌های مرتبط را با این موضوع در این استان احداث و راه اندازی کنیم.

اصغر زارعان ادامه داد: استان قزوین استانی با مزیت‌های علمی و تحقیقاتی زیادی است که زمینه تقویت در زمینه پژوهشی و تحقیقاتی را داراست.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان