۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان
کد خبر: ۲۶۵۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

توسط صداوسیمای مرکز قزوین صورت می‌گیرد؛

پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پیش بینی برنامه‌های ویژه ی این مرکز برای پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان خبر داد.

 پوشش زنده تجمع عزاداران حسینی در نقاط مختلف استان
ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: گفت: از امروز تا جمعه 7 مهرماه با 9 نقطه استان ارتباط زنده برقرار و عزاداری مردم استان را از این نقاط منعکس خواهیم کرد.

وی افزود: صبح امروز برنامه «مهر و محرم» در رسانه منعکس شد و فرداشب تجمع عزاداران حسینی مردم بوئین زهرا، دوشنبه شب عزاداری مردم آبگرم و روز سه شنبه 5 محرم هم عزاداری مردم محمودآباد نمونه از ساعت 20:30 لغایت 22 بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 6 محرم همایش «احلی من العسل» در امامزاده حسین قزوین از سیمای این مرکز منعکس می‌شود و شامگاه چهارشنبه هم عزاداری مردم آبیک، پنجشنبه عزاداری مردم البرز و جمعه هم عزاداری سنتی عصمت آباد و تجمع عزاداران حسینی در اسفرورین از ساعت 20:30 بصورت زنده از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

معصومی فر انعکاس زنده و شکوه عزاداری‌های حسینی را از مهمترین اولویت‌های رسانه دانست و از تمامی دست اندرکاران این برنامه‌ها تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور نسل جوان در عزاداری‌های حسینی گفت: حضور نسل جوان در این برنامه‌ها موجب نشاط و انرژی بیشتر می‌شود و همچنین جلوه رسانه ای ممتازی هم خواهد داشت.
انتهای پیام/2002/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان