۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور كنسرسيوم صادراتي خوشه فرآوري انگور قزوين در نمايشگاه مسكو
کد خبر: ۲۶۵۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۵ ساعت: ۹:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي استان خبرداد:

حضور كنسرسيوم صادراتي خوشه فرآوري انگور قزوين در نمايشگاه مسكو

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: با هدف توسعه بازار صادراتي كشمش استان كنسرسيوم صادراتي خوشه فرآوري انگور ( تكوين ) در نمايشگاه مواد غذايي مسكو حضور پيدا كرد.

حضور كنسرسيوم صادراتي خوشه فرآوري انگور قزوين  در نمايشگاه مسكو
حميدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اولين حضور موفق كنسرسيوم صادراتي تكوين قزوين در نمايشگاه مواد غذايي مسكو در سال گذشته و با هدف توسعه بازار صادراتي كشمش استان كه منجر به تأسيس دفتر فروش در مسكو شده بود خوشبختانه در يكسال گذشته موفق به صادرات 700 تن كشمش به روسيه شديم.

وي ابراز اميدواري كرد: با مشاركت كليه اعضا خوشه صنعتي فرآوري انگور در اين كنسرسيوم و انجام چنين فعاليت‌هاي گروهي در ساير بازارها روز به روز بر رونق بازار كشمش استان افزوده شود.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان از برگزاري همايش فرصت‌هاي تجاري ايران و روسيه با حضور تجار و مقامات بازرگاني ايران و روسيه جهت طرح مشكلات و ارائه راهكارهاي حل محدوديتهاي صادرات به روسيه و بازديد " مهدي سنايي" سفير ايران در روسيه از غرفه كنسرسيوم صادراتي فرآوري خوشه انگور قزوين (تكوين ) در حاشيه برگزاري نمايشگاه world food مسكو خبر داد.

وی عنوان کرد: دفتر کنسرسیوم صادراتی تکوین با هدف حمایت و مشارکت تمامی اعضای خوشه فرآوری انگور قزوین و بسترسازی برای حضور پرتوان در بازارهای خارجی بویژه کشور روسیه، حذف واسطه‌ها و بهره گیری از سرمایه اجتماعی اعضاء کنسرسیوم در سال گذشته در مسكو با جدیت راه اندازی شد.

گفتنی است؛ فعالیت ۶۰ واحد صنعتی در تولید محصولات فرآوری انگور در استان كه یکی از اولویت‌ها و ظرفیت‌های مهم بوده و ظرفیت بالایی در افزایش تولید، صادرات، توسعه اشتغال پايدار و نیز تولید ثروت در استان دارد و براساس معیارهای تعیین شده، خوشه صنعتی فرآوری انگور به عنوان خوشه اولویت دار انتخاب شده و در حال توسعه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان