۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تصادف پنج دستگاه خودرو در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۶۵۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲۰ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

تصادف پنج دستگاه خودرو در قزوین+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف شدید پنج دستگاه خودرو در بلوار مطهری قزوین چهار مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف پنج دستگاه خودرو در قزوین+تصاویر
قدير موسي خاني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 14 و 36 دقيقه روز چهارشنبه 15 شهریورماه سال 1396 از وقوع تصادف شدید بین پنج دستگاه خودرو ( پژو 405 ـ سمند ـ تیبا ـ پژو 206 و یک دستگاه کامیون) خبر داده شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان 2 اکیپ مخصوص امداد نجات و اطفاء حريق را از ايستگاه هاي شماره هفت مفتح و پنج پونک ، به محل حادثه اعزام کرد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين اذعان کرد: در جریان این حادثه خودروی سواری پژو 405 در مسیر حرکت از میدان جانبازان به سمت پل زیر گذر مطهری به دلایل نامشخصی کنترل خود را ازدست داده و پس از عبور از فضای سبز بلوار، وارد لاین مخالف شده و با خودروهای دیگر برخورد و منجر به مصدومیت مجموع چهار نفر از سرنشینان این خودروها می‌شود.

معاون عملیات آتش نشانی با اشاره به اينکه مصدومین این سانحه رانندگی قبل از رسيدن آتش نشانان توسط مردم از خودرو خارج و تحویل امدادگران اورژانس شده بودند، افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق خودروها از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

موسی خانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با خارج کردن خودروها از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند.
در پايان اين مسئول از شهروندان درخواست کرد نسبت به رعايت کامل قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه در تمامي ساعات شبانه روز دقت کافي را بعمل آورند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان