۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ ۱۰ تیم گشت نامحسوس رانندگان را رصد می‌کنند
کد خبر: ۲۶۵۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۸ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین اعلام کرد:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ ۱۰ تیم گشت نامحسوس رانندگان را رصد می‌کنند

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان بیان کرد: ۶۰ تیم گشتی و ۱۰ تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان تعطیلات تابستان وظیفه امنیت در جاده‌های استان قزوین را برعهده دارند.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ ۱۰ تیم گشت نامحسوس رانندگان را رصد می‌کنند
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین- رشت و قزوین-کرج خبر داد و گفت: به مسافران توصیه می‌شود زمان بازگشت از سفر خود را به آخر شب و یا صبح فردا موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در آزادراه‌های استان با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستیم، افزود: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده از بعدازظهر امروز(شنبه) تا فردا شاهد ترافیک سنگین در بیشتر جاده‌های استان خواهیم بود؛ بنابراین از رانندگان می‌خواهیم تا به توصیه‌های پلیس مستقر در سطح راه‌های استان بیشتر دقت کرده و به آن به طور کامل عمل کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ضمن هشدار به رانندگان در خصوص توقف نکردن در حاشیه راه‌ها، به خصوص آزادراه‌ها، ادامه داد: رانندگان در طول سفر از هرگونه تغییر مسیر احتمالی اجتناب کرده و برای استراحت و رفع خستگی در توقفگاه‌های جاده ای و شهرهای در مسیر توقف کنند.

سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس
وی از سرنشینان خودروها خواست تا در طول سفر کمربندهای ایمنی خود را بسته و ضمن خودداری کردن از خوردن و آشامیدن، از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و به خصوص تلفن همراه خودداری کنند.

این مسئول خط قرمز پلیس راه را تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز برشمرد و گفت: رانندگانی که در جاده مرتکب 2 تخلف همزمان شوند پلیس بدون هیچ مماشاتی ضمن اعمال قانون، خودرو آنان را به مدت 72 ساعت توقیف خواهد کرد.

بیگلری یادآور شد: خوشبختانه طی 48 ساعت گذشته با رعایت قوانین راهنمایی از سوی رانندگان شاهد هیچ حادثه ناگواری در سطح جاده‌های استان قزوین نبودیم و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات تابستانی از سوی رانندگان ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: هفت ایستگاه پلیس، هفت پاسگاه انتظامی به همراه 60 تیم گشتی و 10 تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان تعطیلات تابستان وظیفه امنیت در جاده‌های استان قزوین را برعهده دارند.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: 6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان