۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تیم کبدی دختران قزوین نائب قهرمان ایران شد/ جشنواره مینی والیبال برگزار شد
کد خبر: ۲۶۵۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

تیم کبدی دختران قزوین نائب قهرمان ایران شد/ جشنواره مینی والیبال برگزار شد

در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان دختر کشورمان که با حضور تیمهایی از سراسر کشور در اراک برگزار شده بود با کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی توسط تیم منتخب استان قزوین به پایان رسید.

تیم کبدی دختران قزوین نائب قهرمان ایران شد/ جشنواره مینی والیبال برگزار شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

حذف صفویه با شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی
رامین صفویه جودوکار شایسته قزوینی با شکست مقابل نماینده ژاپن از دور مسابقات قهرمانی جهان حذف شد.

در ششمین روز از مسابقات جودو قهرمانی جهان در بوداپست، رامین صفویه نماینده وزن 100- کیلوگرم جودو ایران با شکست در گام نخست مقابل قهرمان سابق جهان و دارنده نشان برنز المپیک ریو از ژاپن از دور مسابقات کنار رفت.

با حذف صفویه پرونده جودو ایران در مسابقات جهانی امسال بسته شد و تیم جودو کشورمان با نشان برنز تاریخی ملایی و حذف رشنونژاد، بریمانلو و صفویه به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم کبدی دختران جوان استان؛نایب قهرمان ایران شد
در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان دختر کشورمان که با حضور تیمهایی از سراسر کشور در اراک برگزار شده بود با کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی توسط تیم منتخب استان قزوین به پایان رسید.

در این رقابت‌ها تیم منتخب استان قزوین با ارائه بازی‌های بسیار زیبا و قدرتمند، موفق شد در مرحله نیمه نهایی با اقتدار کامل و با نتیجه 35 بر 23 بر تیم قدرتمند گلستان غلبه کند و در فینال در عین شایستگی، مغلوب تهران شد و به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

ملی پوشان ژیمناستیک هنری مشخص شدند/3 قزوینی در بین دعوت شدگان
با برگزاری مسابقات انتخابی، اردونشینان تیم‌های ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان مشخص شدند که طی آن 2 ورزشکار و 1 مربی قزوینی نیز در بین ملی پوشان دعوت شده حضور دارند.

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان کشورمان امروز با حضور زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون، محسن سلیمانی دبیر فدراسیون، نادر مدنی رئیس شاخه هنری ژیمناستیک و رضاخیرخواه و مسعود جودی سرمربیان تیم‌های ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان و با شرکت ۷۷ ورزشکار از سراسر کشور در سالن شهیدان آذرپی تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها ۱۱ نفر به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان و ۱۸ نفر هم به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان دعوت شدند.

حمید قاقزانی و نیما بیگدلومهر ورزشکاران قزوینی دعوت شده بهمراه رضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی بزرگسالان در این اردو حضور دارند.

مسابقات شطرنج برق آسای جام قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید

دومین دوره مسابقات شطرنج برق آسای جام قزوین به مناسبت بزرگداشت روز قزوین با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

این رقابت‌ها با حضور ٨٨ بازیکن از هفت استان با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ١١دور به روش سوییسی برگزار شد.

در این مسابقات محمود اسکندری از استان البرز،بهرنگ برزیگر از گیلان و میثم خطیبی از زنجان اول تا سوم شدند.

فرهاد کربلایی صادقی، آبتین عطاخان، رضا مهدوی و بهراد خلیلی همگی از قزوین در رده‌های سنی بالای ٥٠، زیر ١٤ ، ١٢ و ١٠ قهرمان شدند.آرین فرمانی، اله وردی حضرت قلی و جانعلی مسافر از قزوین نیز به ترتیب به عنوان نفرات برتر ریتینگ زیر ١٩٠٠، ١٧٠٠ و ١٥٠٠ این رقابت‌ها شناخته شدند.

دومین دوره مسابقات شطرنج برق آسای قزوین به مناسبت روز قزوین در مجموعه ورزشی سردار آزادگان برگزار شد.

جشنواره مینی والیبال استان قزوین برگزار شد
جشنواره بزرگ مینی والیبال استان به مناسبت بزرگداشت روز قزوین برگزار شد.

این جشنواره در قالب مسابقات با شرکت 61 تیم در سه رده سنی ظرف 2 روز در سالن شهید بابائی برگزار شد و پس از 120 بازی تیم‌های برتر شناخته شدند. در رقابت‌های متولدان 85 تیم احسان 2 اول شد و تیم‌های احسان 1 و مهرداد عناوین دوم وسوم را کسب کردند.

در رده سنی 84 قهرمانی نصیب تیم کوثر شد و تیم های کانون جهش و مهرنوین رتبه های دوم و سوم را از آن خود ساختند.

در بازی‌های رده سنی 83 تیم گلدکیش بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های 22 بهمن و احسان دوم و سوم شدند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش و والیبال استان ،اعضای شورای شهر و علاقه مندان برگزار شد به تیم‌های برتر جام و نشان اهدا شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان