۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد
کد خبر: ۲۶۵۰۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۳ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

 ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین شب گذشته(یکشنبه) در «ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد؛ بر لزوم تبیین انقلاب اسلامی در آئینه ی آیات قرآن تأکید کرد.

وی گفت: ما باید انقلاب اسلامی را در آئینه آیات قرآن تبیین کنیم تا نسل جوان بیش از پیش با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی آشنا شوند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ عنوان کرد: عدد چهل در قرآن کریم و سیر و سلوک انسان برای خودسازی و تهذیب نفس جایگاه ویژه ای دارد که نمادی از تکامل و پختگی است.

امام جمعه قزوین در ادامه به تشریح عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های انقلابیون در دوران طاغوت اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسانه می‌تواند از خاطرات و مجاهدت‌های انقلابیون و همچنین نخبگان استان بهره ببرد که صحنه‌های انقلاب و مبارزات عینی را دیده اند و دراین صحنه‌ها حضور داشته اند و هم اکنون هم در جامه و در بطن مردم حضور دارند.

وی به تلاش نظام سلطه در منطقه اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی بدنبال حذف ماست تا بدون کمترین مزاحمتی بتواند نقشه خود را در منطقه عملی کند؛ اما جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و همچنین روحیه انقلابی خود سد راه آنان شده تا جایی که می‌بینیم در کشورهای عراق، سوریه، یمن، لبنان و غزه نیروهای مردمی از توان و دانش نظامی ایران برای پیروزی خود بهره می‌برند.

در ادامه این نشست معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: دشمنان از هر فرصتی برای تحریف وقایع انقلاب و تولید محصولات رسانه ای با همین محوریت استفاده می‌کنند تا ضمن ضربه زدن به انقلاب اسلامی افکار نسل جوان ما را از ارزش‌های انقلابی منحرف کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به راهبردهای شبکه معاند و صهیونیستی «من وتو» در تحریف ارزش‌های انقلاب و تطهیر حکومت پهلوی گفت: شبکه «من وتو» با بهره گیری از منابع آرشیوی و مهندسی محتوا مطالبی را به مخاطب القاء می‌کند که ارزش‌های انقلاب کمرنگ و در مقابل پیشرفت‌های ایران در دوران پهلوی برجسته شود.

وی همچنین با اشاره به وجود طرح‌های مختلف رسانه ای در صداوسیمای مرکز قزوین برای معرفی شخصیت‌های مختلف استان، خواستار هم افزایی و مشارکت دستگاه‌های مختلف استان برای عملیاتی شدن این طرح‌ها شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان