۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باند کلاهبرداری در قزوین منهدم شد
کد خبر: ۲۶۴۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۴ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان:

باند کلاهبرداری در قزوین منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از انهدام باند کلاهبرداری در قزوین که با وعده تهیه وام میلیاردی با سود کم از افراد کلاهبرداری می کردند ، خبر داد.

 باند کلاهبرداری در قزوین منهدم شد
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهارداشت: با ارجاع پرونده ای از مراجع قضائی مبنی برکلاهبرداری از یک شهروند قزوینی به مبلغ 500 میلیون ریال ،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این پرونده، کلاهبرداران با معرفی خود به عنوان شاغل در دستگاه دولتي و با نفوذ در ادارات مي توانند تسهيلات ميلياردي با سود کم تهيه کنند شاکی را تطمیع و با اخذ مدارک لازم و اخذ يک فقره چک 500 میلیون ریالی از فرد و با دادن وعده در موعد مقرر ، چک شاکي را وصول و متواري مي‌شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین با انجام تخقیقات و اقدامات اطلاعاتی لازم یکی از کلاهبرداران را در استان گیلان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در مواجه با شاکی پرونده ، به کلاهبرداری از وی به مبلغ 500 میلیون ریال، با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

مرادی تصریح کرد: ماموران همدستان متهم را نیز در قزوین شناسایی و آنان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان