۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مردی که خود را نمی بیند
کد خبر: ۲۶۳۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۲ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

مردی که خود را نمی بیند

"مردی که خود را نمی بیند"؛ این بهترین وصفی است که میتواند دکتر قالیباف، این مرد انقلاب را توضیح دهد. او از قافله همان رزمندگانی است که جنگ هرگز برایشان تمام نشده و نمیشود.

مردی که خود را نمی بیند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمد عبدالهی در کانال تلگرامی اش نوشت: "مردی که خود را نمی بیند"؛ این بهترین وصفی است که میتواند دکتر قالیباف، این مرد انقلاب را توضیح دهد. او از قافله همان رزمندگانی است که جنگ هرگز برایشان تمام نشده و نمیشود. روزی جبهه نظامی. روزی جبهه اقتصادی. روزی جبهه سیاسی و.. و از همین رو، طبیعی است "آرزوی شهادت او " از زبان رفیق دیرینش، شهید زنده دیگر این دیار، حاج قاسم سلیمانی.

همه دوستان و همکاران دکتر میدانند او ساعت 5 صبح سرکار حاضر است و تا 11 شب با روزی پر از تلاش و تکاپو، انرژی و خستگی ناپذیری همچنان مشغول کار و کار. علیرغم حاشیه سازی های همیشگی عرصه سیاست، دکتر سخت بی رغبت به حاشیه هاست.. و حتی وقتی ترکش هایشان همچنان می تازد، او عاشقانه کار میکند. و ثمره این مجاهدت عاشقانه او، موفقیت بی نظیر او در مدیریت دو نهاد اجتماعی کشور هم نیروی انتظامی هم شهرداری تهران. پلیس کارآمد و تهران جدید و آباد و راحتتر که الان شاهدش هستیم. نه فقط ما که حتی دوستان و دشمنان کشورمان. آنجا که پا به تهران میگذارند و این شهر را نه یک شهر جهان سومی تحریم شده، که شهری در حد برخی شهرهای اروپایی وصف میکنند.

دکتر را میتوان چنانکه رهبر انقلاب بارها در وصف فعالیت های ایشان فرموده اند، ذخیره حقیقی انقلاب و سمبل  مدیریت جهادی  و بسیجی و مدیر تراز انقلاب اسلامی خواند. بداندیشان حتما ادبیات "تقصیر او بود" را برای جبران کم و کاستی های خود خواهند داشت، و برخی شاید مقداری زمان لازم داشته باشند تا عمق خدمات او به ایران و نظام اسلامی را بهتر درک کنند. بهرحال زمان قاضی خوبی است. مردم منصف تهران و ایران، اما خوب قدر او را می شناسند.. قلبهایی که با همه وجود او را دوست می دارند.


بر این رواق زبرجد نوشته اند به زر/  که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

قالیباف تشکر




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان