۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین منصوریان چوب معرفتش را خورد
کد خبر: ۲۶۳۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱ ساعت: ۱۶:۳۶ ↗ لینک کوتاه

پیشکسوت استقلال برای سرمربی تیم فرصت خواست

منصوریان چوب معرفتش را خورد

پیشکسوت استقلال گفت: علیرضا منصوریان چوب مرام و معرفت به خرج دادن ابتدای فصلش را خورد و البته باید می دانست که فوتبال منطق هم لازم دارد.

منصوریان چوب معرفتش را خورد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  ، در روزی که بسیاری از پیشکسوتان تیم استقلال بابت نتایج اخیر این فصل تیم محبوبشان دلخور بودند برخی از جمله یکی از همبازی های سرمربی فعلی استقلال دست به حمایت از او زده و برای موفقیت تیم استقلال راهکارهایی ارائه کرد.
ستار همدانی

ستار همدانی در گفت و گو با مشرق، درباره شکست استقلال از پدیده و اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی حرف زد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

*یارگیری بدون فکر

متأسفانه علیرضا منصوریان در روزهای یارگیری بدون فکر عمل کرد و به جای برطرف کردن پست هایی که خالی از بازیکن بود یا نیاز به ترمیم داشت فقط ستاره گرفت.

*هر خرید یک ناجی

به اعتقاد من هر یک از بازیکنانی که به استقلال آمدند به تنهایی این قابلیت را دارند که در یک تیم دیگر ناجی آن تیم بوده و وضعیت نتایجش را تغییر بدهند.

*تیم منصوریان چفت نیست

متأسفانه با وجود این همه بازی تدارکاتی و تمرین و بازی رسمی هنوز تیم استقلال چفت نیست و به نظر می رسد تا چفت شدنش زمان لازم است.

*این همه تغییر؟

وقتی استقلال فصل قبل را به آن خوبی تمام کرد می شد با دو، سه تغییر و برطرف کردن نقاط ضعف تیم را با همان کیفیت و بهتر به لیگ برگرداند ولی کسی نفهمید این همه تغییر برای چه بود!

*چوب معرفتش را خورد

منصوریان را می شناسم. خیلی اهل مرام و معرفت است و ابتدای فصل برای بازی دادن به نفراتی مانند جباری و منتظری که سن و سالی از آنها گذشته خودش را خرج رفاقت کرد.

*فوتبال احساس سرش نمی شود

قطعا منصوریان حالا متوجه شده که فوتبال ربطی به احساس ندارد و به همان بی رحمی است که می تواند اتفاقات بعد از بازی با پدیده را برای او به بار بیاورد.

*هواداران هم حق دارند

نمی توان گفت هواداران در حق منصوریان بی معرفتی کردند. آنها فصل قبل خودشان را به این بازیکن دوست داشتنی سالهای قبل اثبات کردند ولی دیگر نتایج برایشان غیرقابل تحمل بود.

*منصوریان تا نیم فصل وقت بدهید

علیرضا پارسال نشان داد می تواند تیمش را از بحران خارج کند. سال قبل هم بعد از هفته پنجم تیمش راه افتاد و باید به او فرصت داد. الان زمان مناسبی برای تغییر نیست.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان