۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حکم ۱۲ میلیارد ریالی برای عامل قاچاق در قزوین صادر شد
کد خبر: ۲۶۲۳۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۲۴ ساعت: ۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با برخورد قاطع تعزیرات حکومتی؛

حکم ۱۲ میلیارد ریالی برای عامل قاچاق در قزوین صادر شد

بالاترین میزان محکومیت برای قاچاقچیان در سال اخیر برای عامل قاچاق دخانیات و لوازم خانگی در قزوین رقم خورد.

حکم ۱۲ میلیارد ریالی برای عامل قاچاق در قزوین صادر شد
محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از صدور حکم 12 میلیارد ریالی برای عامل قاچاق دخانیات و لوازم خانگی در این استان خبر داد.

وی اذعان کرد: با دریافت گزارش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در حین گشت زنی با مشکوک شدن به یک خودروی عبوري پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی 1800بسته تنباكو و44990 پاكت انواع سيگار و 19 سرويس 10 پارچه قابلمه کشف شد.

این مسئول بیان کرد: با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: شعبه هفتم با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت در مجموع به پرداخت بیش از 000 000 12000 ریال(دوازده میلیارد ریال)جريمه نقدي در حق دولت محکوم کرد.

احمدی عنوان کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در سال جدید جهت مبارزه با قاچاق و تولید و اشتغال با توجه به اینکه پرونده‌های قاچاق افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشت؛  تعزیرات حکومتی قزوین با تمام ظرفیت خود و بر اساس موازین قانونی به شدت با این پدیده در حال برخورد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان