۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افزایش ۸ برابری بودجه شهرداری طی ۸ سال گذشته/ کارنامه مدیران شهری و شورا کف خیابان است
کد خبر: ۲۶۰۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین مطرح کرد

افزایش ۸ برابری بودجه شهرداری طی ۸ سال گذشته/ کارنامه مدیران شهری و شورا کف خیابان است

شهردار قزوین بیان کرد: ظرف هشت سال گذشته بودجه شهر قزوین هشت برابر افزایش یافته و کارنامه شورا و شهرداری قزوین کف خیابان است.

افزایش ۸ برابری بودجه شهرداری طی ۸ سال گذشته/ کارنامه مدیران شهری و شورا کف خیابان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین مسعود نصرتی شهردار قزوین با عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: ما طی سالهای گذشته سعی کردیم با همراهی شهروندان و استفاده از کارشناسان پروژه هایی را در همه زمینه ها تعریف و به اجرا درآوریم.

وی در ادامه افزود: ایجاد اتحاد لازم بین مدیران شهری به انجام آبادانی و شهرسازی کمکهای بزرگی کرد و ما در قدم اول به دنبال تولید درآمدزایی بودیم.

این مسوول ادامه داد: طی شورای سوم و چهارم براساس تفریق بودجه در وزارت کشور، ظرف هشت سال بودجه شهر ۸برابر افزایش یافت و اقدامات صورت گرفته براساس این افزایش بودجه صورت گرفت.

وی بیان کرد: تمام بلوارهای شهر بازگشایی شد به غیر از یک طول ۶۰۰ متری از پل ابوترابی به بعد بقیه انجام شد و از ۲۰ پروژه ای که برای ساخت پل تعریف شد ۱۹ پل به بهره برداری رسید.

نصرتی با بیان اینکه شهرداری قزوین سعی کرد هیچ پروژه ای در شهر بدون مصوبه انجام نشود، گفت: مسیر دوچرخه در شهر ۲۷ کیلومتر به اجرا درآمد، پارک۱۴۰۰ هکتاری و دهکده طبیعت، جشنواره بازی و اسباب بازی در سطح کشوری از جمله دیگر برنامه های شهرداری بود.

وی ابراز کرد: جشن روز قزوین به میزانی طی سالهای گذشته تکرار شد که ۹ شهریورماه در تاریخ استان برای همیشه باقی می ماند.

شهرداری قزوین عنوان کرد: هر شش ماه یک برنامه برای معرفی شهر قزوین انجام می گیرد و این رویه اطمینانی برای سرمایه گذاران بین المللی ایجاد کرده و اجلاسی که سوم اردیبهشت ماه با حضور رییس جمهور برگزار شد، در کشور نمونه دوم نداشت.

۲ پروژه کلان نیمه کاره در شهر قزوین وجود دارد
وی اضافه کرد: اجلاس جاده ابریشم به منظور نزدیک شدن به کشور چین برای افزایش زمینه اقتصادی صورت گرفت، همچنین برج های مسکونی و تجاری با سرمایه گذاری شهرداری شروع شد و بعد به بخش خصوصی واگذار شد.

این مسوول با بیان اینکه ۲ پروژه کلان نیمه کاره در شهر قزوین وجود دارد، تصریح کرد: ساختمان شهرداری که برج های ۱۶ طبقه است که در مرحله نازک کاری قرار دارد و پروژه پل امام رضا(ع) جزو پروژه های کلان نیمه کاره است.

وی اضافه کرد: موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام به قزوین سپرده شد و با همکاری وزارت راه تخصیص زمین و منابع صورت گرفت و ۲۲هزارمتر مربع برای اجرا اختصاص یافت و دوتا از آژانس های سازمان ملل قرار است در این موزه مستقر شود و مدت این پروژه به مدت ۳۶ ماه درنظر گرفته شده است.

نصرتی ابراز کرد: در دو دوره ای که من در شهرداری حضور داشتم فشارهای فراوان مختلفی وجود داشت؛ اما در مقابل کار سرخم نکردیم و به غیر از مردم وامدار هیچ کس نبودیم و در مقابل جایگاهی که در اختیار ما بود سعی کردیم سرافراز خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار یک بهانه است برای تشریفات تقدیر، اما باید بپذیریم خبرنگاران همراهی لازم را با شهرداری را داشتید و عملکرد حوزه شهری را پررنگ معرفی کردید.

شهردار قزوین بیان کرد: در قزوین سعی شد به همه طیف های سیاسی احترام گذاشته شود و به هیچ طیف سیاسی وابستگی پیدا نکردیم؛ زیرا توسعه شهری با کار حوزه سیاسی متفاوت است.

وی ابراز کرد: هرجایی از کشور که شهرداری با طیف سیاسی انتخاب شد مشکلات زیادی در حوزه مدیریت شهری ایجاد شده است، تولید درآمد در حوزه شهری دشوار است و اگر گروهها بخواهند در مقابل هم قرار بگیرند بسیار سخت است، انتخاب مدیران شهری باید با نگاه اعتدال و توسعه شهری صورت بگیرد.

این مسوول تصریح کردیم: سعی کردیم در همه مراکز شهر توازن آبادانی و توسعه رعایت شود، کارنامه مدیران شهری و شورا کف خیابان است و در این کارنامه نقاط ضعف وجود دارد اما توانایی به این اندازه بود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان