۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ویژه برنامه‌های "روز خبرنگار" اعلام شد
کد خبر: ۲۶۰۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۱۵ ساعت: ۱۶:۱۹ ↗ لینک کوتاه

از سوی مسئول بسیج رسانه استان قزوین؛

ویژه برنامه‌های "روز خبرنگار" اعلام شد

از سوی مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ویژه برنامه‌های "روز خبرنگار" اعلام شد.

ویژه برنامه‌های "روز خبرنگار" اعلام شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در مجتمع شهیدآوینی اظهار کرد: به مناسبت روز خبرنگار برنامه‌های متنوعی از سوی بسیج رسانه در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: فضاسازی، چاپ پوستر، دیدار از اصحاب رسانه فعال استان و دیدار با خانواده شهید ابراهیم سهیلی راد از شهدای رسانه استان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده توسط بسیج رسانه است.

این مسئول از اکران فیلم سینمایی "ویلایی‌ها" ویژه اصحاب رسانه به همراه خانواده در استان خبرداد و گفت: این فیلم روز دوشنبه 16 مردادماه سال 96، ساعت 15:30 در سینما بهمن اکران می‌شود و خبرنگاران می‌توانند جهت دریافت بلیط به این سازمان مراجعه کنند.

وی اذعان کرد: دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با موضوع اخلاق رسانه بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری و غبارروبی مزارشهدا در 9 صبح روز سه شنبه 17 مرداد ماه از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار است.

کشاورز اعلام کرد: به مناسبت روز خبرنگار در روز 17 مردادماه خدمات درمانی رایگان و نیمه رایگان در حوزه‌های ویزیت پزشک عمومی، متخص و دندانپزشکی، تزریقات، سونوگرافی، رادیولوژی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه به اصحاب رسانه ارائه داده می‌شود.

وی افزود: این خدمات ویژه اصحاب رسانه استان قزوین است و در روزخبرنگار می‌توانند به درمانگاه پاکروان واقع در خیابان حیدری، جنب پارک شهدا و درمانگاه امام خمینی واقع در شهرک کوثر مراجعه کنند.

برگزاری گردهمایی روز خبرنگار

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: در آستانه روز خبرنگار و به منظور تکریم از خانواده همکاران رسانه ای، سازمان بسیج رسانه و بسیج صداوسیمای مرکز قزوین از فرزندان 4تا9 ساله جهت شرکت در برنامه آفتابگردان(خان بابا) ثبت نام به عمل می آورد.

وی اضافه کرد: همکاران رسانه ای در صورت تمایل، نام و نام خانوادگی فرزند خود و سن، شماره تماس یکی از والدین و نام رسانه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند را تا روز دوشنبه 16 مرداد ماه سال جاری به سامانه 6600028839 ارسال و یا به شماره 33785100 فکس و یا به شماره 09356084690 تلگرام کنند.

کشاورز یادآور شد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برای اصحاب رسانه استان قزوین پیش بینی شده است، آموزش و مسابقه تیراندازی ویژه خواهران خبرنگار است که این برنامه روز چهارشنبه 18 مردادماه، ساعت 8:30 صبح در سالن تیراندازی سپاه استان واقع در ابتدای شهرک کوثر برگزار می‌شود و توزیع بلیط رایگان برای استفاده از استخر روز جمعه 20 مردادماه ساعت 18:00 ویژه برادران است.

وی در پایان ابراز کرد: برنامه گردهمایی روز خبرنگار با مشارکت شهرداری و خانه مطبوعات استان قزوین همراه با قرعه کشی و اعزام یک خبرنگار با خانواده به مشهدمقدس از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان