۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قزوین قهرمان مسابقات دوک موهاپکیدو کشور شد
کد خبر: ۲۵۹۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۸ ساعت: ۹:۴ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی؛

قزوین قهرمان مسابقات دوک موهاپکیدو کشور شد

مسابقات رزمی سبک دوک موهاپکیدو قهرمانی کشور با قهرمانی تیم قزوین میزبان این پیکارها در سالن شهید بابایی قزوین به پایان رسید.

قزوین قهرمان مسابقات دوک موهاپکیدو کشور شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده‌ای از اخبار مهم حوزه ورزش استان را در ادامه می‌خوانید:

مراسم افتتاحیه این رقابت‌های دوک موهاپکیدو کشور با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و تیمهای شرکت کننده صبح جمعه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این رقابت‌ها که 150 ورزشکار از استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم قزوین توانست گوی سبقت را از رقیبان خود برباید و با کسب بیشترین مدال به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

تیم‌های گیلان و لرستان نیز به ترتیب مقام دوم و سوم مجموع تیمی این مسابقات را از آن خود کردند.

مسابقات کانوپولو قهرمانی پیشکسوتان کشور در محمدیه برگزار می‌شود
مسابقات کانوپولو قهرمانی پیشکسوتان کشور به میزبانی استان قزوین در شهر محمدیه برگزار خواهد شد.

این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات قایقرانی استان و شهرداری محمدیه برگزار خواهد شد و استخر بهشت مهرگان برای این رقابت‌ها درنظر گرفته شده است.

درخشش تیم منتخب امیدهای کاراته استان
در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی در نجف آباد اصفهان؛ تیم منتخب استان قزوین با کسب 1 طلا، 1 نقره در مکان سوم ایستاد و به مدال برنز تیمی این رقابت‌ها رسید.

در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی در نجف آباد اصفهان؛ تیم منتخب استان قزوین با کسب یک طلا، یک نقره در مکان سوم ایستاد و به مدال برنز تیمی این رقابت‌ها رسید.

در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی کشور امروز کاراته کاهای رده سنی امید در سالن پوریای ولی نجف آباد اصفهان به روی تاتامی رفتند که در پایان تیم گیلان با 3 طلا، 2 برنز قهرمان شد.

تیم مازندران با 1 طلا، 1 نقره، 3 برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد. تیم قزوین با 1 طلا، 1 نقره در مکان سوم ایستاد.

تیم کرمانشاه با 1 طلا در مکان چهارم قرار گرفت؛ تیم‌های قم با یک نقره، 2 برنز و تهران با یک نقره، یک برنز پنچم و ششم شدند.

زنجان و مرکزی هر کدام با 1نقره مشترکاً هفتم شدند و تیم های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، لرستان، فارس هر یک با 1برنز در جای نهم قرار گرفتند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم: امیررضا میرزایی از قزوین در جای دوم ایستاد.

در وزن 75- کیلوگرم: رئوف دست افکن از قزوین مقام نخست را بدست آورد.این مدال طلا در حالی بدست آمد که 39 کاراته کا در این وزن حضور داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان