۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران خلاف مفاد برجام است
کد خبر: ۲۵۹۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۸ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آبیک:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران خلاف مفاد برجام است

فرماندار آبیک بیان کرد: هدف دولت آمریکا تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است اما ملت ایران ایستادگی خواهد کرد و تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران خلاف مفاد برجام است .

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران خلاف مفاد برجام است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ علی رحمانی، فرماندار آبیک با اشاره به تحریم‌های جدید سنای آمریکا اظهار کرد: مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه سوم مرداد به اتفاق آرا طرح تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کردند.

وی افزود: اعضای مجلس نمایندگان با ۴۱۹ رای موافق در مقابل سه رای مخالف این طرح تحریمی را علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند در واقع این طرح نسخه تازه‌ای از طرح سنای آمریکا است که در ۲۵ خردادماه با ۹۸ رای موافق تصویب شد.

فرماندار آبیک ضمن محکوم کردن تصویب لایحه تحریمی جدید علیه ایران بیان کرد: در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران همواره با چنین اقداماتی از سوی کنگره و دولت آمریکا مواجه بوده‌ است.

رحمانی اضافه کرد: دولت آمریکا با چنین تحریم‌هایی از اول انقلاب تا کنون مخالفت و عناد خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است و این چنین اقدامات و تحریم‌ها نیز دور از ذهن نبوده و نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به عملکرد مسئولین و نمایندگان مجلس ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز در برابر این اقدامات دولت آمریکا عکس العملی مناسبی نشان خواهد داد.

وی یادآور شد: از زمانی که جوانان و دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند در دوران جنگ و دوران پس از جنگ دولت آمریکا دشمنی خود را بارها نشان داده است؛ اقدام آمریکا در تصویب تحریم‌ها علیه ایران با مفاد برجام مغایرت دارد.

فرماندار آبیک تاکید کرد: البته اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی را مغایر قوانین بین‌المللی می‌دانند.

خودباوری تنها راه گذر از سد تحریم‌هاست

این مسئول اذعان کرد: ملت ایران از دولت، بینش و نگرش‌های آمریکا هیچ واهمه ای ندارد و لذا با اتحاد و انسجام مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری باید خودباوری را در خود تقویت کنیم.

رحمانی در ادامه اضافه کرد: همانطور که این خودباوری را در طول هشت سال جنگ تحمیلی تجربه کردیم و هم اکنون نیز به نحو مطلوب می‌توانیم از تجربیات خود استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امروز جهان از اقتدار سیاسی، نظامی و اقتصادی ما در بهت و حیرت است بعد از سیلی محکمی که به مواضع داعش، موفقیت در محور مقاومت هزاران کیلومتر خارج از مرزهای ایران و مبارزه با تروریسم آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی از این پیروزی‌ها عصبانی هستند.

این مسئول افزود: هدف دولت آمریکا تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است اما ملت ایران ایستادگی خواهد کرد و قطعا رابطه منطقی خود را با سایر کشورها ادامه خواهیم داد و در مجامع بین المللی قدرتمند حضور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات و تحریم ها تقویت روحیه انقلابی است، اظهار کرد: در روابط دیپلماتیک خود را باید قدرتمند و پویا ظاهر شویم تا از حقوق ملت ایران دفاع کنیم.

رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: به پشتوانه جوانانمان، مقاومت، جهاد و شهادت میتوانیم در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، مشکلات و تحریمها مقاومت و ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان