۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هواداران تاتنهام اسطوره آلمانی خود را از یاد نبردند
کد خبر: ۲۵۹۲۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هواداران تاتنهام اسطوره آلمانی خود را از یاد نبردند

گروهی از هواداران تیم فوتبال تاتنهام هاتسپرز به مهاجم اسبق آلمان پیام داده و برایش آرزوی موفقیت کردند.

هواداران تاتنهام اسطوره آلمانی خود را از یاد نبردند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، هواداران تیم قدیمی شهر لندن، گذشته‌ها را فراموش نمی‌کنند. آنها به یاد تمام بازیکنان و مربیانی هستند که در مقاطعی به یاری هاتسپرز آمده‌اند.

از جمله همچنان «یورگن کلینزمان» را چهره محبوب و دوست‌داشتنی خود می‌دانند.

این گروه از هواداران امروز در شبکه‌های مجازی در سالروز عقد قرارداد مهاجم خوش‌استیل ژرمنی سابق خود  با هاتسپرز برایش پیام‌های منتشرکرده و نشان دادند همچنان او را در خاطر دارند.

 

کلینزمان که اکنون 53 ساله شده،‌در روز 29 ژوییه(7 مرداد) سال 1994 در ازای 2 میلیون پوند از تیم آ.اس موناکو فرانسه راهی هاتسپرز شد و قرارداد بست.

مهاجم پرشور و هیجان اسبق مانشافت، در زمانی به تیم لیگ برتری آمد که رسانه‌ها و هواداران چندان روی خوشی با ژرمن‌ها نداشتند. اما همین بازیکن در نخستین حضورش برای تاتنهام مقابل شفیلید ونزدی، با زدن یک ضربه دیدنی با سر، به دل هواداران رسوخ کرد.

در همین هنگام یک روزنامه‌نگار روزنامه گاردین که مقاله‌ای تحت عنوان «چرا از یورگن کلینزمان متنفرم»‌ منتشر کرده بود، همانند هواداران شیفته بازی وی شد و مقاله‌ای با عنوان «چرا یورگن کلینزمان را دوست دارم»‌منتشرکرد.

ستاره تابناک آلمان‌‌ها که در لیگ انگلیس لژیونر شده بود، با درخشش حتی در سال 1995 عنوان بهترین بازیکن سال از سوی اتحادیه روزنامه‌نگاران ورزشی را کسب کرد.

وی به این ترتیب به سرعت به چهره محبوبی در انگلیس تبدیل شد.تا جایی که تاتنهام توانست 150 هزار پیراهن با نام و شماره وی را بفروشد و البته به بازیکنی اسطوره‌ای نزد هاتسپرزی‌ها تبدیل شود.

فوروارد آلمانی در دو مقطع یعنی سال‌های 1994 تا 1995 و همینطور 1997 تا 1998 برای تاتنهام توپ زد و در 56 بازی 30 گل زد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان