۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی به اشتراک گذاشت
کد خبر: ۲۵۷۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳۰ ساعت: ۱۱:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در توییتر

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی به اشتراک گذاشت

رئیس سازمان محیط زیست شب گذشته پستی در توییتر به اشتراک گذاشت و از موج جدید تهمت و تخریب به دولت خبر داد.

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی به اشتراک گذاشت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، شب گذشته در دو پست متوالی از جریانی خبر داد که ظاهراً به‌تازگی و برای تخریب چهره دولت به راه افتاده است. ابتکار در پست اول خود به این نکته اشاره کرد که با وجود تلاش دولت در پیشبرد امور، دوران جدیدی از تخریب در راه است و عده‌ای با هدف تخریب چهره دولت   تلاش دارند خدمات دولت را ناچیز جلوه دهند.  ابتکار در پست اول خود نوشت:

"نمی‌دانم جريان چيست كه هرچه دولت بيشتر سعی ميكند كار كند و از حاشيه دور باشد حمله بيشتر ميشود، خبر رسيده يك دوران جديد تهمت و تخريب در راه است". 

 

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت

او در پست دوم خود پای خانواده اعضای کابینه را نیز به میان آورد و نوشت که این موج جدید تهمت و تخریب نه تنها  اعضای کابینه بلکه  خانواده‌های آنها را نیز در بر گرفته است. پست دوم ابتکار به این شرح است:

"دستاورد خوب را انكار ميكردند تا اعتماد مردم را سلب كنند، الان ديگر به تخريب فرد بسنده نمي‌كنند حتما به خانواده هم تهمت مي‌زنند، روزی حقيقت آشكار می‌شود".

حال اینکه این موج جدید تهمت و افترا چیست و از سوی چه کسانی است و اصلا واقعیت دارد یا نه، چیزی است که باید منتظر ماند و دید، همانطور که خود ابتکار نوشته است که "روزی حقيقت آشكار میشود".

معصومه ابتکار شب گذشته پست عجیبی در توییتر به اشتراک گذاشت

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان