۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین برجام حاصل تفکر سازش طلبانه با آمریکا بود/ رسیدگی به تخلفات اصولگرا و اصلاح طلب ندارد
کد خبر: ۲۵۶۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۶ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

نوباوه در مصاحبه با صبح قزوین:

برجام حاصل تفکر سازش طلبانه با آمریکا بود/ رسیدگی به تخلفات اصولگرا و اصلاح طلب ندارد

نوباوه ابراز کرد: دشمن امروز به دنبال به سازش کشاندن و ایجاد تفکر لیبرالی در کشور است همانگونه که در برجام این کار را کرد.

برجام حاصل تفکر سازش طلبانه با آمریکا بود/ رسیدگی به تخلفات اصولگرا و اصلاح طلب ندارد
بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: هیچ کجای دنیا کشوری را سراغ ندارید که بتواند با کمترین امکانات در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند و نزدیک 38 سال پابرجا بماند و شعار مرگ بر استکبار سر دهد، این موارد نشان از وجود یک عنصر قدرتمند دارد که باید آن را به خوبی شناخته و از آن حفاظت کنیم.

مدیر مسوول روزنامه عصر ایرانیان افزود: امام خمینی(ره) به پشتوانه حضور مردم در میدان مبارزه با ظلم و طاغوت حضور پیدا کرد و جمله معروف" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند" را در تاریخ ماندگار کرد.

وی ادامه داد:این جمله امام راحل چنان سران آمریکایی را تحقیر کرد که امروز پس از گذشت سالها این جمله مثل یک عقده در گلویشان باقی مانده و پاسخی برای آن پیدا نکرده اند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در نگاه مردم و سیاستمداران دنیا آمریکا کشوری است که اقتدار جهانی را داراست، 40 درصد سرمایه در گردش دنیا برای این کشور است، کل بودجه سال جاری آنها 618 میلیارد دلار است در صورتی که کل بودجه ما نیم میلیارد دلار هم نمی شود.

وی اضافه کرد:بزرگترین ارتش و بیشترین نفوذ در کشورهای دیگر را دارد اما امروز با اقتدار و عزت ایران اسلامی در مقابل ما زمین گیر شده است.

نماینده سابق مجلس اذعان کرد: چه عاملی باعث شده است که آمریکا با این اقتدارها و مولفه های قدرت در نگاه دیکر کشورها نتواند انقلاب مردمی 38 ساله ایران اسلامی را سرنگون کند در صورتی که کشوری در دنیا وجود ندارد که بیش از یک سال توانسته باشد در مقابل ظلم های آمریکا ایستادگی کند، رمز این ماندگاری در چیست؟

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار جهانی سند افتخار ماست، ابراز کرد: غربی ها امروز معترفند که سهم آنها با تاثیرگذاری ایران در معادلات جهانی یکسان نیست.

نوباوه بیان کرد: اگر در نگاه سیاستمداران دنیا پول، ارتش و نفوذ در کشورهای دیگر و زورگویی عامل قدرت است چرا ایران اسلامی امروز پس از گذشت 38 سال از انقلاب خود با دست خالی توانسته بدون این موارد و با کمترین امکانات مقاومت کند؟

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نابودی عامل موفقیت ایران اسلامی است، عنوان کرد: استکبار جهانی با ایجاد داعش به دنبال ایستادگی در برابر ایران و کم کردن نفوذ و اقتدار ما در جهان و منطقه بود؛ اما امروز با پیروزی های صورت گرفته در سوریه و عراق به هدف خود نرسیدند و هم اکنون برای از بین بردن تروریست های داعش درمانده شده اند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی از کجا شکل گرفته است؟ تصریح کرد: امنیت کشور فقط حاصل زحمات نیروهای ارتش، نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و اطلاعات یا داشتن اسلحه نیست؛ بلکه حضور نیروهای مردمی جان برکف و همیشه در صحنه عامل امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم عامل برقراری امنیت پایدار هستند، گفت: چرا اسراییل با داشتن هزاران کلاهک هسته ای نتوانست مقابل مردم غزه ایستادگی کند؟

نوباوه ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی در جهان بی نظیر و مرهون حضور جبهه مردمی است، طی سالهای اخیر کشورهایی چون عراق و فلسطین و سوریه و حزب الله با الگوگیری از کشورمان و تشکیل بسیج مردمی توانستند مقابل زورگویی های آمریکا ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: قدرت امروز ایران برخاسته از سلاح و قدرت نظامی نیست بلکه امنیت پایدار یک امنیت فرهنگی است تا یک امنیت نظامی محور؛ در این میان حضور و پشتیبانی مردم از نظام و رهبری عامل تشکیل این امنیت است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس افزود: امروز استراتژیک سران امریکایی از بین بردن و ریشه کنی امنیت مردم محور در ایران است تا پشتیبانی ملت را از نظام و انقلاب و رهبری کمرنگ کند. و

وی عنوان کرد:دوسال از سالگرد برجام می گذرد اما کشور ما با بی تعهدی و بدعهدی غربی ها مواجه شده است و امروز دیگر دولت برجام را مایه برکت و افتخار نمی داند.

مدیرمسئول روزنامه عصر ایرانیان ادامه داد: کشاندن ایران به تفکر سازش و تسلیم و ورود تفکر لیبرالی به کشور و در بین مسوولان از توطیه های استکبار جهانی است همانطور که برجام حاصل تفکر سازش بود و غربی ها آن را به ایران تحمیل کردند.

وی یادآور شد: امروز غربی ها به خوبی می دانند که بهترین مسیر از بین بردن و ریشه کنی امنیت مردم محور در ایران ایجاد اختلاف و تشکیل دوقطبی های کاذب در بین مردم است.

نوباوه گفت: ایران اسلامی امروز به میزانی در جهان صاحب قدرت است که مردم از همه چیز خود برای حفظ این انقلاب گذشت می کنند؛ چرا مدیران با عملکرد منفعت طلبانه خود عامل تخریب نظام و انقلاب می شوند؟

وی ادامه داد: رسیدگی به تخلفات در کشور اصولگرا و اصلاح طلب یا این دولت و آن دولت ندارد؛ امروز نظام ما به نیروی کارمحور نیازمند است.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت مردم است؛ زیرا هیچ کشوری مثل ایران صاحب امنیت پایدار نیست و غربی ها تنها با از بین بردن این امنیت مردم محور می توانند.

وی ابراز کرد: باید بدانیم که هرکجا و هرنقطه از کشور ما که مورد هجمه و تخریب دشمن قرار گرفت ان نقطه عامل قوت ما و نقطه ضعف دشمن است.

نوباوه در پایان گفت: امروز تفکر انقلابی حرف اول و اصلی را در کشور می زند و خط کشی های اصولگرایی و اصلاح طلبی صحیح نیست؛ هرکس در هر مقامی نوکری مردم را می کند آن فرد انقلابی است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان