۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سلطانی; قزاق‌ها در مدال مجید اعمال نفوذ کردند/ اولین بار است در کاراته چنین موردی را دیدم
کد خبر: ۲۵۶۸۱۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سلطانی; قزاق‌ها در مدال مجید اعمال نفوذ کردند/ اولین بار است در کاراته چنین موردی را دیدم

مربی تیم ملی بزرگسالان کاراته گفت: برداشت من این است که اگر این اتفاق برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان رخ می‌داد، به هیچ عنوان این رأی را برنمی‌گرداندند، اما چون حریف مجید حسن‌نیا از کشور قزاقستان بود، این اعمال نفوذ انجام شد.

سلطانی; قزاق‌ها در مدال مجید اعمال نفوذ کردند/ اولین بار است در کاراته چنین موردی را دیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پی اعتراض قزاقستان به تکنیک 3 امتیازی حسن نیا این مساله در کنسول داوری مسابقات بازبینی شد و اعلام کردند که ضربه 3 امتیازی بعد از قطع مبارزه از سوی داور وسط اجرا شد و این اعتراض قزاقها پذیرفته شد و بدین ترتیب مدال طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد.

شهاب سلطانی پس از این اتفاق در صحبت‌های خود اظهار داشت:‌ من در تمام سال‌هایی که در تیم ملی هستم، اولین بار است که چنین موردی را دیده‌ام. موضوع به این شکل است که آنها می‌گویند ضربه‌ای که حسن‌نیا اجرا کرده است بعد از اعلام توقف داور بوده است، البته بنده چنین چیزی را حس نکرده‌ام.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه حسن‌نیا این ضربه را زد،‌ یک ثانیه به پایان این مسابقه باقی مانده بود و بازی ادامه پیدا کرد، موضوع دوم این است که اصلاً به فرض مثال اگر این تکنیک بعد از اعلام توقف داور اعلام شده است، خب در ویدئوچک کنسولی که آن صحنه را بازبینی می‌کند، باید"یامی" ( اتمام مسابقه ) که اعلام شده را داور نیز بازبینی می‌کرد. داور مطرح کرده را بازبینی کند. چطور می‌شود بعداً اعلام می‌شود و این اتفاق رخ می‌دهد؟ برداشت من این است که اگر این اتفاق برای ورزشکاری غیر از کشور میزبان رخ می‌داد، به هیچ عنوان این رأی را برنمی‌گرداندند، چون حریف مجید از کشور قزاقستان بود، این اعمال نفوذ انجام شد.

سلطانی در ادامه صحبتهای خود عنوان کرد:‌ من برای کنسول آسیا و IKF متأسفم که به این واضحی و به این راحتی می‌آیند این اتفاق را مقابل این همه تماشاگر انجام می‌دهند، من واقعاً ناراحتم و متأسفم. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان