۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اقدام روزنامه ولایت قزوین غیرحرفه‌ای و توهم برانگیز است
کد خبر: ۲۵۴۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۱۲ ساعت: ۹:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه قزوین:

اقدام روزنامه ولایت قزوین غیرحرفه‌ای و توهم برانگیز است

مدیر حوزه علمیه استان قزوین از اقدام زشت و غیرحرفه‌ای روزنامه ولایت به شدت انتقاد کرد.

اقدام روزنامه ولایت قزوین غیرحرفه‌ای و توهم برانگیز است
حجت‌الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به انتشار چاپ بیانیه جمعی از طلاب جوان در روزنامه ولایت قزوین طی چهارم تیر ماه سال جاری اظهار داشت: مدیرمسئول این نشریه با نگاه غیرحرفه‌ای و زشت خود بیانیه‌ای از سوی حوزه های علمیه استان قزوین در پی توهین به رئیس جمهور در روز جهانی قدس به چاپ رسانده که بسیار غیرحرفه‌ای، زشت و توهم برانگیز است.

وی افزود: این طلاب جوان کجا بوده‌اند که مدیریت حوزه علمیه قزوین از آن‌ها بی‌خبر بوده است و اگر احتمالاً دو سه نفری طبق نظر شخصی کار کرده باشند ارتباطی به جنبه حقوقی و عنوان حوزه علمیه ندارد.

وی ادامه داد: آیا دست‌اندرکاران این روزنامه که به قول خود کار حرفه‌ای انجام می‌دهند نباید از طریق روابط عمومی حوزه علمیه صادر و یا مورد تأیید قرار بگیرند، در صورتی که این طور نبوده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: آیا دست‌اندرکاران یک روزنامه نباید از مراکز حقوقی در خصوص با مطلبی صحت و سقم آن را استعلام کنند؟ بسیاری از مطالب به حساب مجموعه عنوان می‌شود که ممکن است آثار سوء خود را هم داشته باشد.

عباسی به نحوه انعکاس فرمایشات نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین در این روزنامه هم انتقاد و بیان کرد: البته حوزه علمیه قزوین در خصوص نحوه انعکاس فرمایشات امام جمعه قزوین و مسؤول حوزه علمیه استان هم انتقاداتی در این روزنامه داشته که یا ناشی از جهل به وظیفه روزنامه‌نگاری است و یا ناشی از عداوت بوده که اولی بعید به نظر می‌رسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان